liinnandersson

Alla inlägg under juni 2013

Av linn andersson - 21 juni 2013 21:10

Heej på er!
Idag så gick jag upp vid 11 gick till mormor och morfar och lånade ståltråd. Efter det gjorde jag mamma i Fanny midsommarkransar med pärlor och grejer. Efter det åkte vi till ervalla och träffade Jennifer o hennes familj. Vi gick runt lite där och fikade och så. När vi kom hem så kom Amanda och vi åt lite midsommar mat. Sedan gick vi ut på gatan och kollade på de som hade fest osv. Sen så plockade vi 7 st olika blommor var som vi ska sova med under kudden. Den kille man drömmer om är ens stora kärlek typ,hihi. Nu äter vi jordgubbar och ska ha myskväll typ. Ingen fest här inte.

Puss på er !!

[Bild]

Av linn andersson - 20 juni 2013 21:26

Heej på er!
Idag vaknade jag vid halv 10 och en stund efter det åkte jag ,Fanny och mormor och plockade lite midsommarsblommor. Mina rosa gummistövlar fick komma fram eftersom jag är fett ormrädd. Efter det åkte vi hem till mormor och morfar och åt bullar och drack sockerdricka i glasflaska. Efter det gick jag hem och typ åt glad med mamma och Fanny och sen åkte jag till Amanda. Vi hade lite mysigt och snackade en hel del. Sen tog vi en sväng till rockhamnarsbadet i matchande bikini.
Nu när jag kom hem har vi grillat och så och blåst bubblor och jag i Fanny ska se på film. I morgon ska jag göra den finaste midsommarkransen ever,Haha. Tror det blir midsommar firande i Ervalla (stav).
Just det en sjukt gammal bild på mig och Amanda från den första månaden vi vart vänner typ.

Puss på er mina söta läsare

Av linn andersson - 19 juni 2013 20:56

Heej på er!
I morse vaknade jag,gick upp och satte på mig en bikini och la mig ute i solen. Efter ett tag kom syrran med glass,saft och bullar och vi fikade. Sedan lagade jag lite mat till oss 2 och kl 2 gick jag hem till Jenna. Vi åkte ner till Ica och köpte blåbär och hallon. Sen bakade vi smulpaj med eget recept som blev jättegod. Efter pajen var klar tog vi med den ,vaniljsås och saft och cyklade Liarunt. Sen hade vi picknick efter vägen,fett mysigt. När vi kom hem slängde vi oss på sängen och såg nya Wallander. Den va as läskig! Vi hjälpte Tomas med fönsterbrädorna och sen cyklade jag hem. Nu är jag själv hemma och typ är as rädd men aja sånt är livet.

Puss på er !

Av linn andersson - 18 juni 2013 17:47

Heej på er!!
Vet att jag inte har varit uppdaterad ,men det kommer ett inlägg ned många bilder nu ist.

I måndags så var jag med Jennifer,Bosse och Max. Vi typ va hemma hos Jenna. Sedan åkte hon till sin morfar och då gick jag och boysen hem till mig och sedan på fotbollsmatch. På kvällen sov Jenna hos mig typ och vi kollade på gamla bilder.

Tisdag
På morgonen drog Jenna hem och vid lunch gick jag och Fanny till mormor och morfar och typ åt mat i lusthuset. Det var gott och mysigt,hehe. Efter det gick jag hem och då kom Mathilda och hade med sig en så din blomma till mig. Vi kollade på "15" en serie på svt play och sedan kom Max. Efter ett tag kom Jenna oxå och vi åkte och hade picknick på hinsebergsbron. As mysigt. Efter det gick vi hem till Jenna och sedan till mig och så gav Fanny Max ett par lila Hello Kitty vantar ,Haha. Igår kväll kom Amanda till mig och vi sov i Antons myshörna under trappan.

Idag :
Idag har jag varit med Amanda. Först gick vi till gammelmormor och fikade. Efter det gick vi hem och tog rätt på allt och hängde tvätt. Efter det gick vi hem till kusinerna åkte ut ned vore. För den står hos dem. Anton och hans kompisar hade varit i fiskat. Det är världens bästa känsla när det pirrar i magen och man åker fortare och fortare över sina egna vågor.
Efter vi hade åkt båt gick vi hem till mig och åt glass och solade. Sen tig vi lite fina kort fast jag inte hade nått smink på mig. Helt otroligt!
Nu har jag nyss käkat och ligger i sängen och slöar typ

Puss på er !!

Av linn andersson - 14 juni 2013 20:17

Heej på er!
Idag har vi äntligen slutar skolan.
Kl 5:45 gick jag,Amanda och Elin upp i morse för att fixa oss. Här kommer håret från igår och idag.

Efter det sjöng vi i kyrkan och det kändes faktiskt bra. Hallelujah sjöng jag. Efter det gick vi till klassrummet och sa HEJDÅ osv. Vi åt tårta och Tomas hade med sina barn.
Blev jätteglad att erik va i kyrkan också och efteråt fick jah ett sms från honom. För er som inte vet så är erik en gammal lärare.

Efter skolavslutningen så åkte jag,Elin och Amanda till Örebro och typ åt åt shoppade. Vi träffade bodde och hans kompis utanför glitter ,hehe. När vi satt och åt gick jag och skulle slänga typ skräp som inte kom in i soptunnan så jag fick stå och boxa in det då kom såklart Max,haha typiskt mig. Vi såg en Limo där också,och då hittade jag en as fin klänning dom jag vill ha! Dör typ.

På vägen hem somnade jag i bilen och Amanda la upp en bild på insta,sjukt snällt,haha. Iaf när jag kon hem så skulle vi äta och vi han precis innan Oskan kom och jag i Fanny blev livrädda och satte oss i bilen. Vi tog med kuddar och filtat och nu tänkte vi gå dit igen med en liten bricka med saker. Mys med syster kväll!

Appen hade en ny uppdatering så får väl se hur detta inlägg blir hehe

Puss på er och en glad sommar hälsning

Av linn andersson - 13 juni 2013 21:09

Heej på er !
En trött tjej som ligger hemma hos Elin med henne och Amanda. I morse hade vi klasskampen i spöregn. Vi kom 2:a. Efter klasskampen och allt drog jag ,Mathilda,Amanda och Elin hem till mig ich fixade oss. Sedan åkte jag Jossan och Elin med Nisse till fbro och de andra tog bussen. Sedan sjöng vi 9:ornas avslutning det var jättekul ich min fina Jennifer gick ut. Efter det åkte vi med rektorn (Botte) tbx till frövi och kollade på alla småbarnen. Fanny,Ella och Mathilda sjöng Idassommarvisa själva ich Wilma sjöng första versen på för kärlekens skull. Så fina va de alla mina små syskon ich kusiner. Anton gick ut sexan så deras klass sa HEJDÅ osv. Det har varit en bra dag men ny är jag jättetrött och ska upp tidigt i morgon


Puss på er

Av linn andersson - 12 juni 2013 20:31

Heej på er!
Idag var den årliga flaggantuneringen alla 7:or 8:or och 9:or,våran klass kom 3:a. Amanda hade Antons Messi skor ,sjukt gulligt. Jag var och repade hela morgonen med Nils ,Jossan,Moa s ,Amanda g ,Lollo ,Clara och killarna i bandet. I morgon blir det 9 ornas avslutning i fellingsbrokyrkan. Jag ska sjunga hallelujah med svensk text och Clara och Viktor ska spela gitarr. Iaf sen åt alla hamburgare och såg på 9 orna mot lärarna i fotboll som alltid och 9orna van. Efter skolan var jag med Amanda och Elin. Efter det lagade jag mat åt Fanny dom skulle på fotbollsmatch. Hennes lag van med 4-0 .hehe syskonen spelar men inte jag. Efter det gick jag ut och mina små bellisar hade kommit,hihi. När mamma kom hem från jobbet bakade jag maränger och hon hade fått en as fin blomma. Ibland kke det är rolig att jobba på skolan,fast ändå inte. Nu ligger hela familjen och ser på solsidan och äter maränger. Alla har mobilen /iPad men ändå hehe.

Puss på er

Av linn andersson - 11 juni 2013 21:53

Heej på er!!
Idag har vi haft klassens dag i skolan. Först såg vi på film i klassrummet. Lärarna hade vakt men den var jättebra den hette typ "skicka vidare" värd att se tkr jag. Jag Elin och Amanda satt på Kerstins picknickfilt på golvet i klassrummet och åt vindruvor medans alla åt godis hehe. Efter filmen gick alla till Picasso och åt pizza. Sedan var vi på prästryggen hela dagen och bada och solade. Lyckad dag. Nu i kväll var det motorfik på prästryggen med massor av billar,moppar osv. Det hade landat ett flygplan i vattnet också,hehe lite coolt. Det var ett band som spelade jag ich Moa dansade,hehe. Nu ligger jag i sängen och ser på tv typ.

Puss på er!

Presentation


heej
jag är en 15 årig tjej som alltid har älskat att sjunga och vill bli artist. I den här bloggen kan ni läsa om pyssel,bakning och recept mina galna saker jag gör på fritiden med mina bästa kompisar ,lite om min livs stil,skolan och glädjen till mus

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards