liinnandersson

Alla inlägg under juli 2013

Av linn andersson - 31 juli 2013 21:27

Heej på er!!
Idag har jag varit med mormor,morfar och Fanny till dollarstore och shoppat lite små grejer till naglarna och så. När vi kom hem gick jag hem och typ fixa lite sen kom Amanda med moppen och vi typ snacka en massa lycka att de är hemma igen. Sen gick vi rök mormor och morfar och grillade. Nu är jag hemma hos min andra beejb (Elin) och vi 3 har myskväll. Äntligen är de hemma från Rättvik där de 2 har vart flera dagar.

Puss på er hörni!

Syrran

Före

Efter

Nageldekorationer från dollarstore

Fusk grej till att måla snyggt på naglarna

Stenar till naglarna

Svarta hårnålar

Mys med tjejerna. Sry ingen bild på oss blir på drickande ist. Gissa vem som är vems..

Av linn andersson - 30 juli 2013 20:45

Heej på er !!
Idag har jag inte gjort så mycket.
Iaf så har jag lagat mat först en sallad och på kvällen min egen köttfärssås. Sen så har jag och mormor bakat en rabarberkaka. Ja ni sen så har jag sovit mitt på dagen,haha. I kväll har vi haft lite halv 8 hos mig och nu ser man på allsång på Skansen. Sen vill jag bara säga att det betyder så sjukt mycket med alla gulliga sms.
Puss på er!!

Lunchar med mormor

Rabarberkaka

Halv 8 hos mig typ,hehe.
Gjort köttfärs helt själv.

När man har lite tråkigt,är ledsen osv så kan man bara kolla på detta och bli lycklig. Här är lite av sånt som gör mig riktigt glad. Vänner är det bästa som finns!

Av linn andersson - 29 juli 2013 18:25

Heej på er!!
Igår kväll åkte jag hem till Mathilda och hon och jag hade en riktigt mysig tjejkväll. Det var hur länge sedan som helst jag va hemma hos henne,men det ska verkligen inte upprepas. Vi va uppe ganska sent och i morse gick jag upp vid 9 för att åka hem till mormor och morfar. Vi åkte till Örebro och jag och Fanny gick själva på stan och fikade på Vasa cafét medans mormor va på sjukhuset med sin arm igen. Efter det åkte vi till mb med det var ganska så urplockat,sen käkade vi pizza på pizza hut,hehe nyttig typ. Jag och Mathilda åt pizza igår med. Iaf nu har jag nyss kollar när Fanny,Anton och Marcus har åkt "glidaren".
Puss och kram

Ny vakna o sminkade tjejer |
\/

[Bild]

Den här bilden kom inte med sist.
Anton kommer döda mig men han var ju så sjukt sööööt!

Av linn andersson - 28 juli 2013 16:57

Heej på er!!
Imorse gick jag upp halv 8 för att Wilma skulle till Leksands sommarland. Vi gjorde en riktigt mysig frukost med lite allt möjligt,hehe. När hon drog så bakade jag lite muffins och med bären som blev över gjorde jag en smoothie. Dem blev riktigt god. Iaf sen har farmor hjälpt nig med mina gardiner o fönstret och vi har fikar lite. Nu ska jag hem till Mathilda och sova där. Riktig tjejkväll ska vi ha.
Puss på er !!

Frukost med småtjejerna.

Smoothie

Hallon,blåbär och choklad muffins.

Choklad,banan och kola muffins.

[Bild]

Av linn andersson - 27 juli 2013 20:33

Heej på er!!
Idag har jag varit med småtjejerna idag igen. Vi har varit nere vid bryggan och solat badat och de har åkt vattenskidor. Fanny,Anton och Wilma åkte. Sen så smakade vi lite körsbär som hela deras träd var fullt av.Iaf efter att vi hade solat,badat osv så åkte vi till mamma och drack lite rabarber saft och åt nektariner och jag hade lite internett och hade fått 15 snap och 5 kikningar. Efter det åkte vi till Ica och köpte lite schampo och så till mig och Fanny och Wilma åkte kundvagn. Sen åkte vi till farmor och och farfar och åt lite paj och våran vitchoklad kladdkaka. Det var jättegott. Sen så tog jag kort på lite blommor hos farmor och hennes tomater osv.Jag o Wilma har bytt klänningar idag och är helt kär i hennes klänning som jag har haft. Den är lite stor på henne för det är stolek S. Hehe. Nu så ska jag och tjejerna kolla på Rosa.
Puss på er !!

Käär i klänningen

Av linn andersson - 27 juli 2013 16:30

Heej på er!!
Igår så åkte vi hem till pappa.
Då var jag med mina småtjejer och vi gjorde Marias M s smothie. Super god blev den. Vi åkte hem till Jonas och hämtade is från ismaskinen,haha.
Sen på kvällen så hade vi tjejmys sent på kvällen utan pappa och Anton och bakad en vitchoklad kladdkaka.
Hinner inte skriva mer ..
Puss på er!!

Älskar den sängen ,tupplur

Is från Ismaskinen

Av linn andersson - 25 juli 2013 22:05

Heej på er!
I morse väckte mamma oss när hon skulle ut och springa och fråga om vi ville me till Örebro. Då gick jag o Fanny upp fixa oss lite så mkt vi han hehe och åt frukost.
Sen har vi varit på Ica maxi och i stan men köpte inget var ju där i går eller förrgår. Sen så har vi ätit tapas och spelar kort typ och nu ligger Fanny och jag och kollar i gamla foto album. Har från den dagen jag föddes till i våras för har inte framkallat mer. Iaf har vi fått massor med nya luktrosor och jag är överlycklig. Har många starka minnen till dem och så är de fina och luktar gott.

Nu blir det att se på tv och sova ingen vet vad som händer i morgon inte ens jag. Nått får man väl hitta på.
Puss och kram på er!

Frukost med syster

Sötaste syster

Tapas kväll

Kollar gamla kort i mina album

Världens sötaste Anton

Jennifer jag och Fanny!
Du har alltid varit som en storasyster för mig!

Jag

Fanny o min docksäng

De va syskonkärlek dä ja...

[Bild]

Av linn andersson - 24 juli 2013 21:30

Heej på er!!
I morse var jag och fikade hos gammelmormor som är nått på 90 år gammal. Vi satt och pratade och pr glassbåtar. Efter det åkte jag till Elin och va med henne och Amanda. Love My best friends.
Sen jag har kom hem har jag inte vart på så bra humör ont i magen osv..
Ibland vill man vara kille..
Isf nu sitter jag och Fanny och tittat på Eva och Adam och jag man bara önskar att man också hade en kille..
Vi kke ska fråga mamma om vi kan få lite choklad,hehe.
Puss på er

Myskväll igår hos mormor och morfar.

O sminkad! Krocket förlorade mot morfar

Fika hos gammelmormor

Lika som bär

Lika dom bär

Sötaste syster har gjort någon frisyr med sugrör.

Presentation


heej
jag är en 15 årig tjej som alltid har älskat att sjunga och vill bli artist. I den här bloggen kan ni läsa om pyssel,bakning och recept mina galna saker jag gör på fritiden med mina bästa kompisar ,lite om min livs stil,skolan och glädjen till mus

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards