liinnandersson

Direktlänk till inlägg 23 november 2013

Tårtor o grejor saknar sommaren

Av linn andersson - 23 november 2013 21:29

Heej på er!!
Idag jag jag och Wilma bakat 2 tårtor, en egen på hittad med hemmagjord botten och allt och en smultrångårdens dajmtårta.
Farmor och farfar har varit här och fikat och vi firade pappa.

Nu ligger vi i pappas säng och kollar på film och dricker våran egen hallon smoothie!

Snart ska vi smaka våran hemmagjorda hallonglass!

Saknar sommaren sjukt mycket så slänger upp lite bilder från den tiden då man var brun!
Puss och kram på er!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linn andersson - 25 november 2013 21:50

Heej min fina läsare!! Jag har alltså flyttat min blogg till nattstad. Det är där jag kommer att blogga nu! Fortsätt följa min blogg där. Alla mina inlägg är medflyttade dit också. Anledningen är att jag ville resta något nytt eftersom jag har blogg...

Av linn andersson - 24 november 2013 19:53

heej på er! har flyttat bloggen till nattstad alla gamla inlägg finns kvar där nu så bara o läsa den ist  www.nattstad.se/liinnandersson är länken dit puss på er! ...

.

Av linn andersson - 24 november 2013 19:03

 " Kod för att importera min blogg till Nattstad: 9327838077 " ...

Av linn andersson - 23 november 2013 13:40

Heej på er! Igår så var jag i skolan det var ju fett drygt typ med bara grundämnen. Efter skolan så var jag med mina älskade tjejer. Vi gjorde en riktigt god fruktsallad i en minivattenmelon! Efter der gick vi till clubbhörnan, det var mycket dolk o...

Av linn andersson - 21 november 2013 16:25

Heej på er! Igår fyllde min älskade mamma år och jag och Fanny gick upp jättetidigt och sjöng för henne. Efter skolan åkte jag och mamma till Linde och gick på gymnasie sak. Jag blir bara mer och mer osäker kan jag säga! Idag har vi jobbat med mi...

Presentation


heej
jag är en 15 årig tjej som alltid har älskat att sjunga och vill bli artist. I den här bloggen kan ni läsa om pyssel,bakning och recept mina galna saker jag gör på fritiden med mina bästa kompisar ,lite om min livs stil,skolan och glädjen till mus

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards