liinnandersson

Alla inlägg under april 2013

Av linn andersson - 29 april 2013 20:14

Heej på er !!
Idag har jag varit i skolan det var väl sådär Yngve va inte sär på kemin så vi fick nån som vicka för han efter skolan åkte jag hem plockade lite blommor älskar blommor !!
Vår vår strålande vår
Sen har jag typ pluggar till so och fysik prov kik at med några typ hela tiden sen så har jag bakat amerikanska muffins med choklad dumle och mini mashmallows hihi allra blev den nu sitter jag mamma Anton o Fanny o fikar o äter chips hehe


Puss o kram cykelram

Av linn andersson - 28 april 2013 20:33

Heej på er !!
Igår kväll hade jag och Elin värsta myskvällen vi typ sov i deras soffa o byggde om den med en madrass o soff kuddar vi gjorde typ drinkar med frysta blåbär hallon och olika juicer sen gjorde vi typ chips sallad Haha och låg sär nere o hade mysigt i morse var set skitvarmt så vi tog ut en madrass o solade på altanen sen kom Elins morfar vi åt mat o fikade sen drog vi hem till mig fixade oss lite åt glass och sen drog till Ica i köpte saker till en picknick sen drog vi till bussen men vi hade tagit fel på tiden så fick sitta där o vänta as länge men vi snackade med någon rolig tjej som var lite läskig hehehe sen åkte vi till f bro träffade Amanda o Max o drog till fotbollsplanen och kollade när killarna i klassen spelade fotboll och då kom Fanny oxå så fikade vi lite hehe efter fotbollen gick vi å åt kyckling talrik på piazzan sen åkte vi hem typ nu ligger jag och ska göra min lilla läxa hehe

Puss på er !!

Av linn andersson - 27 april 2013 20:32

Heej på er !!
I fredags var jag i skolan som alltid det hände inget kul vi bakade paj på hemkubskapen sen gick vi till tempo o köpte jordgubbar efter skolan drog jag med brudarna till mb o köpte konfirmations /skolavslutnings kläder till Amanda så nu har vi alla 3 klänningar bara skor till Elin sin fattas sen gick vi på nån mat affär och såg en rutten apelsin vi tänkte gå till kassan och vissa upp den och säga ge oss 500:- annars lägger vi ut bild på fb men vi vågade inte hehe på kvällen sov vi hos Elin och vi typ åt lite godis och såg på Sune i Grekland hehe just det jag köpte en foundationborste på Gina och så hade mollys smycken kommit på guldfynd fett fina

Idag har vi haft picknick på hinsebergsbron (stav)
Haha vi satt mitt på den och alla glodde typ mysigt värre sen åkte vi runt på frövi och typ låg och solade på fröjevi fett mysigt va det hihi hoppas inte förmåga såg oss hehe nu ligger jag o Elin i soffan o är as trötta jag ska sova hos henne idag oxå vi ska sova i seras soffa själva på nedervåningen mys
I morgon ska vi kke till f bro o kolla på fotboll med Amanda vid typ kl 5


Puuuuuuss i kraaam

Av linn andersson - 25 april 2013 21:17

Heej på er !!
Idag har jag varit i plugget som vanligt det har varit sjukt jobbigt och stressigt idag för hade en redovisning muntlig i engelska och jag var skit nervös bättre blev det inte när alla typ sa att jag stig och skakade kände mig fett misslyckad men aja jag var ju nervös alla som pepprade mig va ju iaf sjukt söta betyder mkt att nån tror på en ah iaf sen spelade vi in vårar uttal på iPaden på franskan och fyllde i vad vi tror att vi ligger på för betygsnivå hm
Sen typ hade vi svenska först läxförhör i stavning och så skulle fakta uppsatsen vara klar idag skrev typ 5 A4 på 30 min snacka om skriv kramp !!

Efter skolan var jag iaf bad Jenna det var sjukt kul hon är har alltid varit och kommer alltid vara en nära vän till mig vi åkte till Ica och handlade sen gjorde vi smulpaj och fikade snackade massor och sen tog lite bilder hon blev ju sjukt fin iaf haha jag kan inte ca seriös på bilder kom hem typ kl 8 och sen har jag snackat med Amanda ganska länge i telefon mitt fina sms från henne värmer än ...nu blir set duscha plugga biologi fixa fejan osv osv kanske hinna sova oxå

Puss o kram på er

Av linn andersson - 24 april 2013 17:10

Heej på er
I dag har jag varit i Örebro med mormor och kollar efter konfirmations present och shoppat lite fick ett par shorts av mormor och så köpte jag papiljotter hehe får se hur håret blir då haha sen år vi sallad det var jättegott vi slutade halv 12 i dag så.. Just det så fick jag nya tygskor av mamma det fanns typ alla färger och så väljer jag svart haha iaf syrran som är 4 år yngre fick likadana i en annan färg och Sanna stolek hehe mini fotisen hihi
När jag kom hem typ fikade jag i Fanny och min bulle var formad som ett hjärta hihi nu ligger jag i sängen och typ gör inte så mkt ska väl plugga typ
Puss på er!!

Av linn andersson - 23 april 2013 20:09

Åh heej på er sitter o kollar på gamla bilder på datorn hihi och video från när amanda filmade i bussen på väg till lövåsen ,när jag i mathilda gjorde knäppa saker haha och typ när vi var på fotbollsplanen på natten med några hehe..
1a bilden wilmas o mina snögubbarna visserligen från vintern men ändå
2 mathilda på finnåkerslägret
3 syster med sina isbjörnar
4 efterrätt på Gotlandskrysdningen
5 Elin på Gotland
6 Gotland
7 haha jag på Gotland
8 Fanny och anton på västkusten
9 mathilda när hon o jag skulle sova i Persson tältet o fick hjälp as Stoffe art få upp det haha
10 amanda o mathilda
11 jag o mathilda
12 mamma hehe
13 Elin när vi åt sushi


Asså omg ta mig tbx saknar tiden sjukt mkt hoppas denhär sommaren blir underbar haha men ska väl inte hoppas gör mkt sjukt kul att kolla på gamla bilder och video haha döör typ iaf
Idag har jag varit i skolan det har väl varit helt okeej iaf men konfan va värre ..
Jag tar iaf inte pr mig vad andra säger on det inte är mina vänner förstås säger bara de ..
Nu ska jag svart ta en dusch sjukt kul att se hur mkt man hinner förändras på några år hihi

Puss på er !!!!

Av linn andersson - 22 april 2013 20:36

Heej på er !!
Har precis kommit hem från amanda har varit med henne och Elin idag efter skolan ska snart duscha så har kletat in håret med massor av silkesdroppar hehe den här dagen har varit sådär om man säger så men trodde den skulle bli dålig för det stog de på mitt horoskop hehe vet att man inte ska tro på sånt men det brukar stämma litegrann men har ju haft mysigt med mina tjejen vi har typ kollat på Guds tre flickor och tjockar oss lite hehe har haft typ smått ont i huvudet hela dagen och nu har jag ganska så ont men det går väl över det har varit sådär i skolan oxå men aja hoppas på bättre dag i morgon kom hem och min fina mamma o syster har bakat bullat och chokladbollar hihi gött gött har fått frågor om min sminkning
Först har jag en ansiktskräm i hela ansiktet sen foundation från loreal med en svamp men ska köpa foundationborste sen brukar jag typ ta consiler typ oftast en från orimflame under ögonen och ibland på typ finnar sen puder från gins med en stor pensel sen typ ögonskuggor från isadora först en grundläggande vit över hela ögat och den en brunaktig längst ner på ögonlocket efter det en glittriga eyeliner från vivaladiva längst in vid fransarna låter det torka i några min sen maskara mabyline/loreal lite olika sen brukar jag ta en liten pensel och ta en skugga att fylla i ögonbrynen med det är väl min vanliga sminkning hehe för er som ville veta de jaa parfym jag brukar ha Britney Spears och bodysplash hollister hehe
Puss på er

Av linn andersson - 21 april 2013 21:20

Heej på er!!
Igår kväll fick jag o mamma nått ryck att vi skulle kolla på Karlsson på taket hehe så hela familjen fick sitta och kolla på det haha sen åt jag godisnappar hihi de ända godiset jag har ätit i helgen är ingen godis människa men kände mig lite som en 5årig unge haha sen gick jag o wilma ut ganska sent och snacka lite sen hem o sova typ i dag vaknade jag gick upp cyklade till Elin och va med henne och amanda vi låg och solade på studsarnas och åt blåbär hihi sen drog jag till mormor och pr lunch sen hem sola lite till och sen baka 2 bottnar till daimtårtor hehe kunde receptet rätt bra efter att gjort typ 20 st på smultris hehe efter de åt jag o mamma lite sallad och jag gjorde en sminkning på henne hihi anton ska börja vara hos pappa varannan helg så han stack dit och Fanny skulle sova hos mormor idag var bara tvungen att ta bild på henne igår kväll hon sover inte som alla andra precis hihi min söta syster hehe och innan hon fick idag hade hon lagt en lapp på toan höll på att dö när jag såg den iaf sen gick jah o wilma en promenad mellan 20:00-21:45 och nu har jah precis duschat och ligger i sängen och kollar på Guds tre flickor på syrrans iPad hihi dessutom så ska jag plugga för vi har kemi läxa till i morgon nice or not hoppas att jag o wilma fortsätter att gå nu så man kan bli snygg te sommaren haha syrran kom hem idag med en ny såndär pris grej vad de nu heter tappat ordet för det som hon fått på judon hon tränar ju judo simning och sportar brorsan har ju fotbollen och cyklar 24/7 så de är väl på tiden för mig hehe ha set så bra
Puss o kram

Presentation


heej
jag är en 15 årig tjej som alltid har älskat att sjunga och vill bli artist. I den här bloggen kan ni läsa om pyssel,bakning och recept mina galna saker jag gör på fritiden med mina bästa kompisar ,lite om min livs stil,skolan och glädjen till mus

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards