liinnandersson

Alla inlägg under maj 2013

Av linn andersson - 30 maj 2013 20:07

Heej på er !!
Varning för mkt egobilder idag men så underbart väder med undantag hehe
I morse vaknade jag halv 8 fast vi var lediga och då gick jag upp och åt frukost sen började jag städa på mitt rum vi har det i läxa på hemkunskapen iaf efter det så tog jag med mina sminksaker ikl min stora spegel ut för det var så fint väder och fixade och plattade håret ute helt underbart den så kunde jag inte låta bli att ta bilder för det såg knäppt ut med en spegel i trädgården vi hade fått lite bellisar i rabatten också söt var det
Efter det fick jag in och såg någon konstig film med Anton sen gick jag ut och ja mig och solade det var skit varmt och skönt sen när jag låg där kom Amanda och Elin och vi solade åt glass och Amanda yoghurt hon är galen i de jag tycket det inte öns är gitt men vi har alltid mkt hemma iaf sen solade bi mer sen lagade vi lite egen mat duktiga som vi är hehe sen ville vi gå till prästryggen och de skulle öva å gå i klackskor och då tig jag också mina vid lekplatsen träffade vi Mathilda My och några killar från Linde vi gick vidare och när vi kon fram till prästryggen började det ösregna från skinande som till ösregn då drog vi hem till Elin va där lite sen cyklade vi hem till mig igen och nu ligger jag typ och övar lite på biologiläxan men fattar inte så mkt tyvärr hoppas det går bättre snart iaf får plugga vidare !

Puss på mina fina läsare

Av linn andersson - 28 maj 2013 21:01

Heej på er !!
I skolan idag har jag varit jättestressad och varit i bildsalen varje rast och ämneshandledning och målat målat och målat blev iaf klar så skönt jue
Efter skolan cyklade jag o Mathilda som vi alltid gör varje morgon och ibland hem mä för vi bor ju ganska nära jag hick in skalade potatis sen kon Mathilda tbx med en present till Fanny sjukt gulligt hihi och hon o jag dukade osv sen låg jag i solade i bikini o hon i långa jeans hehe sen kom alla gäster och vi åt grillat ugns potatis melon osv till efterrätt blev det en helt hemma bakad tårta av Fanny o mormor sen present öppning blev lite avis på vissa saker faktiskt hon fick tex Molly sanden smycken bara derför kommer en bild på mitt armband jag har ju faktiskt också ett haha sen fick hon andra saker också i morse gjorde jag mys frukost till henne med hjärtmackor osv hehe iaf sen hade jag i Mathilda vattenkrig med min vattenspruta och mina shorts blev helt blöta såg ut son jag hade kissat ner mig och jag fick ner henne på gräsmattan käns bra eftersom hon är judo proffs hehe ja och nu har jag precis rakat mina små ben och ligger i sängen typ
Puss på er !

Av linn andersson - 26 maj 2013 20:02

Heej på er!!
Igår efter att jag kom hem så va jag med Elin och Amanda vi fick pengar av pappa och då cyklade vi ner till Ica o köpte popcorn vindruvor smultronjuice nå dumle grejs sen så åkte vi ner till vårat hemliga ställe och hade picknick sen sov de över hos mig typ och vi hade mysigt som alltid på morgonen så gick jag o Amanda upp tidigt och gick ut och sola men har inga bilder för vill inte lägga upp sånna bilder så alla kan se kke blir nån i sommar solen stekte på hehe sen kl 2 åkte vi hem till farmor och skulle fira morsdag och alla kusiner var där pappas sida firade även Fannys födelsedag för hon fyller år på tisdag men då ska vi fira henne med mamma
Farmor fick en hibiscus av pappa som jag valde ut och vi blev bjudna på kycklingpaj kreps ädelostpaj den dom gör på smultrångården Italienskt bröd och jordgubbstårta och prinsesstårta gott var det verkligen små tjejerna hade en utställning med säkert 30 olika plankor de hade målat hemma hos farmor igår i vedboden som vi fick gå och kolla på och så gjorde de några "magiska drycker " i fågelbadet haha så sööta Fanny fick massor med 1D saker en filt en kudde penskrin samlingskort och någon bok typ den fick hon andra saker jag inte orkar rabbla hehe det är inte bra att hon har lika små /stora fötter som mig för hon snor mina skor den lilla rackaren haha
Efter vi hade varit hos farmor åkte vi hem till mormor en snabbis och hon hade tvättat min kudde jag har gjort på slöjden hehe och så fick hon och morfar en kryssning i present av mamma när vi kom hem idag bakade jag cookies med choklad i och så fick mamma sina presenter av oss choklad ,glas med delfiner på och ett ljus med söt text efter det åt vi räksmörgåsar och nu ligger jag i sängen och läser Julia dissade Frida för hela tidningen handlade om jb denna månad hehe
Grattis på mors dag världensbästa mamma love uu

Puss på er

Av linn andersson - 25 maj 2013 16:20

Heej på er !!
Igår så var jah i skolan osv efter skolan gick jag till mormor o morfar sen hem sen tbx till dem och sen till gammelmormor hon berättade saker om mina gamla släktingar det var faktiskt kul hihi sen cyklade jag hem till mormor o morfar igen och sov hos dem vi kollade på lets dance sen fick jag en jättesöt trisslott med glitter o allt och så van jag 60 kr fast jag fick 70 hehe i morse gick jag upp tidigt tog bussen hem till Sven sen åkte jag i mamma till stan och köpte presenter till Fanny hon fyller år på tisdag och jag fick en ny bikini en bh och strumpor hihi nu ligger jag o solar hos Sven och snart ska jag ta bussen hem till pappa och träffa Amanda och Elin typ haft en mysig dag med mammsen

Puss på er !!

Av linn andersson - 23 maj 2013 21:36

Heej på er!!
Idag är det en regnig liten torsdag jag o Elin gick hem i spöregn och min mascara rann så det såg ut so. Jag börja gråta eller nått denhär dagen har varit ganska dålig men med små saker som har gjort den bra o lite rolig med en tandom grej och fina vänner som tyvärr inte har mått så bra och då blir jag också ledsen när jag o Elin kom från spöregn så tog vi massor med filtar o madrasser och gjorde jättemysigt uppe vid trappan och typ åt lite vaniljglass med kakdeg tog av oss våra blöta kläder och kröp ner under filtarna efter att Elin gick så har jag varit hemma själv och inte gjort så mkt eller jo love me or not med en av de halv vissna rosorna typ men nu kom mamma hem iaf i de hemska finner du det underbara och efter regn kommet väl ändå solsken

Puss på er och HEJDÅ regniga torsdag

Av linn andersson - 23 maj 2013 21:36

Heej på er!!
Idag är det en regnig liten torsdag jag o Elin gick hem i spöregn och min mascara rann så det såg ut so. Jag börja gråta eller nått denhär dagen har varit ganska dålig men med små saker som har gjort den bra o lite rolig med en tandom grej och fina vänner som tyvärr inte har mått så bra och då blir jag också ledsen när jag o Elin kom från spöregn så tog vi massor med filtar o madrasser och gjorde jättemysigt uppe vid trappan och typ åt lite vaniljglass med kakdeg tog av oss våra blöta kläder och kröp ner under filtarna efter att Elin gick så har jag varit hemma själv och inte gjort så mkt eller jo love me or not med en av de halv vissna rosorna typ men nu kom mamma hem iaf i de hemska finner du det underbara och efter regn kommet väl ändå solsken

Puss på er och HEJDÅ regniga fredag

Av linn andersson - 22 maj 2013 20:02

Heej på er !!
Idag har det varit skola vi hade matteprov typ skoldagen slutade inte så värst bra men då åkte jag o tjejerna till Örebro med mormor och Fanny vi åkte först till Ikea och åt mat och åkte runt på en vagn standard oss typ sen åkte vi till mb och shoppade typ köpte en ny plånbok som verkligen var på tiden hade haft min gamla sen jag gick o förskoleklassen och det satt en bild på mig i den sen jag var så liten hehe sen så hade jag tydligen euro i den oxå herregud så de va på tiden nu blir det en liten vit med en rosett som jag tyckte va lite söt sen så köpte jag trosor på Gina dom får ni ingen bild på på bloggen känns inte nödvändig hehe jah de va väl de jag köpte idag innan vi åkte hem köpte jag några söta klubbor till mig och brudarna och när vi kom hem stannade vi hos mormor och morfar och kollade på deras fiskar i deras fontän och på grannens fiskar också hehe nu ligger jag i sängen och inte gör då mkt skriv om ni har lust

Puss och kram

Av linn andersson - 21 maj 2013 19:26

Heej på er !!
Idag har det varit en regnig och tråkig tisdag vi hat haft prov i matte hemkunskap och muntligt svenska humöret har inte varit på top hela dagen heller efter skolan cyklade jag hem i regnet och sen åt jag lite glass hihi iaf ingen var hemma sen kom mamma hem 5 min och åkte på Fannys judoavslutning och är fortfarande ensam hemma saknar brorsan lite nu gör han är hos pappa den här veckan somnade tillslut i min säng för att alla jag skrev med på kik var sega o svara sen vaknade jag och nu ska jag nog ta och måla om mina naglar fast konfirmationsngalarna blev ganska bra hoppas på än roligare onsdag


Puss

Presentation


heej
jag är en 15 årig tjej som alltid har älskat att sjunga och vill bli artist. I den här bloggen kan ni läsa om pyssel,bakning och recept mina galna saker jag gör på fritiden med mina bästa kompisar ,lite om min livs stil,skolan och glädjen till mus

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards