liinnandersson

Direktlänk till inlägg 10 november 2013

Hela veckan typ guldbröllop, fest, kompisar osv

Av linn andersson - 10 november 2013 19:12

Heej på er!
Sorry dålig uppdatering men nu blir det ett mega inlägg ist!

För det första, vad ska hända med våran lilla byhåla frövi? För en vecka sedan blev en kille i min parallellklass knivhuggen och nu läser man att en 25 årig tjej har blivit våldtagen på gångvägen vi 10 10 tiden. Här där det aldrig har hänt nått förut...

I veckan har jag varit i skolan som vanligt. Det har väl inte hänt så mycket, vi jobbar om miljö i alla ämnen och har fått nya platser och en ny tjej i klassen.

I fredags så sov min älskade Amanda hos mig och vi hade jättemysigt! Jag var en sväng och fikade hos farmor och farfar också.
På kvällen år vi godis och såg på älska mig igen. Jag grät floder efter 10 min och kunde inte sluta så vi Dick stänga av.

I lördags förberedde vi massor inför farmor och farfars Gudsbröllop. Jag fixade Fanny och Wilma i håret och jag och Wilma tränade in en låt.

Sedan åkte alla kusiner och föräldrarna hem till farmor och farfar och drack champagne och cider. Farmor och farfar fick massor med blommor, en kudde, en tavla som alla kusiner ska måla på, örhängen, teckningar osv. Jag kom dit i farmors bröllopsklänning som hon hade exakt 50 år tidigare. Farmor började nästan gråta då.

Efter det kom en bil för 7 personer och 2 chaufförer sen åkte vi till en restaurang i Örebro. Vi hade rosenblad på korsen och åt mat och efterrätt. Jag och Wilma sjöng känn en doft av kärleken, himmelen är o skyldigt blå och för kärlekens skull för brudparet. Då började farmor typ gråta igen. Det var lite pinsamt eftersom alla på restaurangen kollade men alla applåderade också så..

När vi skulle åka hem kastade vi rosenblad på farmor och farfar och så fick vi se en puss, hehe.

På kvällen när jag kom hem åkte jag till Jenna och sov hos henne. Vi hade jättekul som alltid och såg en romantisk film. Svag för sånna filmer! Sedan snackade vi i tele as länge och typ sånt. Vi bakade chokladbollar ( hon gjorde typ allt) och strosade runt i pyjamas hela dagen fram till halv 3 då pappa kom och hämtade mig.

Då åkte vi till farmor och farfar igen för det är fars dag och åt kinamat, västerbottenpaj, köttfärspaj, grönsaker, ostar och kex. Alla fick prova ära med pinnar och barnen satt där uppe och de vuxna nere. Till efterrätt blev det en 2 våningstårta som farmor hade bakat!

Nu har vi kommit hem till mamma och ikväll blir ser väl solsidan!
Puss och kram på er!
Bjuder på alla bildena!

Detta tycker han är romantiskt

 
 
Ingen bild

Adam Nilsson

11 november 2013 02:59

Modell

linn andersson

11 november 2013 08:07

Långt ifrån men tack :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linn andersson - 25 november 2013 21:50

Heej min fina läsare!! Jag har alltså flyttat min blogg till nattstad. Det är där jag kommer att blogga nu! Fortsätt följa min blogg där. Alla mina inlägg är medflyttade dit också. Anledningen är att jag ville resta något nytt eftersom jag har blogg...

Av linn andersson - 24 november 2013 19:53

heej på er! har flyttat bloggen till nattstad alla gamla inlägg finns kvar där nu så bara o läsa den ist  www.nattstad.se/liinnandersson är länken dit puss på er! ...

.

Av linn andersson - 24 november 2013 19:03

 " Kod för att importera min blogg till Nattstad: 9327838077 " ...

Av linn andersson - 23 november 2013 21:29

Heej på er!! Idag jag jag och Wilma bakat 2 tårtor, en egen på hittad med hemmagjord botten och allt och en smultrångårdens dajmtårta. Farmor och farfar har varit här och fikat och vi firade pappa. Nu ligger vi i pappas säng och kollar på film ...

Av linn andersson - 23 november 2013 13:40

Heej på er! Igår så var jag i skolan det var ju fett drygt typ med bara grundämnen. Efter skolan så var jag med mina älskade tjejer. Vi gjorde en riktigt god fruktsallad i en minivattenmelon! Efter der gick vi till clubbhörnan, det var mycket dolk o...

Presentation


heej
jag är en 15 årig tjej som alltid har älskat att sjunga och vill bli artist. I den här bloggen kan ni läsa om pyssel,bakning och recept mina galna saker jag gör på fritiden med mina bästa kompisar ,lite om min livs stil,skolan och glädjen till mus

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards