liinnandersson

Alla inlägg under mars 2013

Av linn andersson - 31 mars 2013 21:07

Heej på er!!
Ligger i sängen med Fanny och kollat på skilda världar och käkar godis och snart ananas
I dag har jag mest slappat ute i solen fett nöjd med bilden på solen som inte är fixad med effekter osv hehe somnade ute på trappan och där låg jag på en kudde och brände bort finnarna känns helt okeej hehe kl 4 åkte vi hem till mamma och vi fick ett varsit stort påskägg med saker i jag fick handkräm duchtvål och en deo från orinflame det luktar sommar och fräscht hehe sen gick vi till mormor och år påsklunch och morotskaka till efterrätt då fick jag en flaska med pengar av ullis och Nicklas och så fick jag pengar av gammelmormor oxå det blir klurit att få upp pengarna men ska försöka med en pincett
Puss och kram mys pys

Dop

Av linn andersson - 31 mars 2013 12:37

Heej på er !!
Kom hem vid halv 1 igår natt var as trött fick bädda i soffan och jag o wilma fick sova i en varsin divan del
Innan vi gick till kyrkan i går åt vi skaldjursbuffe hos Elin det var jättegott och innan på dagen hade jag varit och ätit hos farmor så de va en höjdare med 2 goda måltider hihi sen gick vi och övade med kören kl 9-11 och kl 11 var själva gudstjänsten jag och michell bar ljus och mathilda korset sen sjöng vi med kören och amanda sampat och Hanna döptes hihi det var jättefint hoppas verkligen amanda blev nöjd med allt när vi hick hem fick alla påskliljor också hehe jag fick 2 små askar av amanda oxå en med godis och en med vindruvor sjukt gulligt
Nu ligger jag i soffan och ser på tv med Fanny och Maja får väl se om jag hittar på mått med någon i dag eller bara är hemma kl 4 ska vi iaf hem till mamma igen och kl 5 äta hos mormor och morfar

Puss och kram på er

Av linn andersson - 30 mars 2013 16:23

Heej på er!!
Sitter hos farmor och farfar efter att käkat farmors påskbuffe precis i min smak med lite fläskfilé kyckling osv inte bara de vanliga lixom och så lingonsylt till köttbullarna sen fick vi tårta o allt till efterrätt Gus är propp mätt nu har vi nyss varit ute och letat påskharar i trädgården alla kusinerna hihi fick ta kort på alla utom anton hehe Filippa o David är så sjukt söta tsm tycker jag i morse åkte jag i Elin till mb och köpte dop present till amanda som ska döpas i natt jag såg ut som jag vet inte vad helt o sminkad och en bulle på huvudet men fina grejer hittade vi iaf efter de kom jag hem och då hade påskharen varit hemna hos oss med påskägg med pengar i det fanns bevis när vi hittade harbajs ute i trädgården hehe och efter det han jag fixa till mig lite till iaf och sen drog vi till farmor och där är jag nu i kväll ska vi till församlingshemmet och äta fisksoppa med konfan vi ska vara där mellan 9-11 för kl 11 börjar själva gusdkänsten i kyrkan och håller på till kl 12 det blir dop och så ska vi sjunga med tuttis kyrkokör
Fick en bild på mamma Kristian lotus och Maria montazami oxå eftersom mamma och Annette var och kollade på let's dance
Puss på er och glad påsk

Av linn andersson - 29 mars 2013 21:27

Hej på er!!
Ligger i sängen och kollar på nät Elin leker engelsk ljudeffekt haha dör hon flyget runt också
Vi har precis kommit hem till hennes pappa för vi va hos min pappa innan och bakade bullar gjorde vitlöksbröd potatisgratäng och hemmagjorda habsburgare lånade mjöl av grannen hehe Elin fick gå o fråga
Sen så har vi hittat röksvampar som anton smällde och suttit i båten som var full av is o snö hehe nu sk vi utnyttja Elin överskotts energi

Puss och kram

Av linn andersson - 29 mars 2013 15:26

jag är som jag är..
 

fanny och amanda

 

besökt kyrkan igår kväll   

 

medans dom vade till dopet satt jag i en bänk o "chillade"

  torsdags mys..

 

pyjamas party

 

..

 

..


 

heart..

 

me fanny and wilma

 

,..

   

majsan och småbrudarna


tjenare på er!!

i går kväll åkte jag till kyrkan och kollade på när dom övade till dopet på fredag det var ju kul heheh noot men aja

sen så typ åkte vi hem åt lite frukt och naturgodis och såg på wallander typ sen sov jag o amanda skavfötters i min 90 säng i dag har jag typ kollat på skilda världar käkat kladdkaka osv nu ska jag hänga med elin


puss på er!!!!!


Av linn andersson - 28 mars 2013 18:28

Heej på er!!
Sitter i sängen och blir underhållen av Ludde för han och wilma kom precis hit så nu ligger jag i amanda wilma o Fanny i min säng och kollat på charmtrollet lite bilder från igår också hehe jag i Fanny fick lika dana kläder och kindermaxi kaniner i går vi slutade 11:00 i dag fett kuligt så har jah gjort en sminkning på amanda som snart ska till kyrkan och öva till dopet min eyeliner och serium för ljust hår kom igår och min skildavärldar box och kort kom oxå och det kom med bilder som inte var önskade men dem var ju oxå fina hehe mer bilder kommer
Puuuusd och kram

Av linn andersson - 26 mars 2013 20:00

Heej på er!!
I dag började dagen med att jag blev lurad av amanda att hon fortfarande var sjuk fast sen när jag kom till skolan så va hon där hihi blev typ ad glad vi hade lite lektioner jag gjorde del 2 av matteprovet sen hade vi elevens val och jah o Clara sjöng o spelade hallelujah som vi kke ska köra på skolavslutningen efter de gick vi till konfan där vi pratade om påsken gick en vandring i kyrkan den åt vi en judisk påskmåltid sim vi fick jaga själva kebab ,tunnbröd,en as god blåbär och druvjuice som alla tyckte va snuskig som som såg ut som vin ,persilja doppad i saltvatten,ägg (åt inte) och en efterrätt som jag amanda amanda och Moa gjorde med äpplen ,nötter ,honung och kanel hehe sen fick vi godisägg hehe efter det var vi på kören med Titti o sjöng det gick bra när jag kom hem tog jag ett bad med hårinpacking osv nu ligger jag i sängen med nyrakade ben och myser även om det råkade bli ett raksår hehe när jag kom hem hade mamma gjort makaronpizzan som jag älskar och köpt massa frukt så nu ska vi mysa med det till familjen annorlunda och så tänkte jag kolla i skolkatalågen det var år sen och ljust det Fanny kom hem en snabbis och var jättefin i håret hon hade varit i klippt sig hos Jonna så de va ju inte så konstigt hehe

Puss på er

Av linn andersson - 25 mars 2013 19:47

Heej på er!!
I dag har jag varit i skolan och det var jättemånga sjuka så set var segt men några roliga ja ju iaf där vi fick håltimme sista lektionen och då drog jah till Örebro med mormor jag har typ fått en vit skinjacka av mamma och en USA bikini den får ni inte se bild på sry måste träna magen lite först haha sen har jag fått en ur söt pyjamas av mormor med små muffinsar på och en tröja med pease märket fett nöjd me allt
Nu blir det att kolla på familjen annorlunda med familjen och äta lite gott hehe

Puuuss på er och om någon sjukling läser detta så krya!!!!!

Presentation


heej
jag är en 15 årig tjej som alltid har älskat att sjunga och vill bli artist. I den här bloggen kan ni läsa om pyssel,bakning och recept mina galna saker jag gör på fritiden med mina bästa kompisar ,lite om min livs stil,skolan och glädjen till mus

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards