liinnandersson

Alla inlägg under maj 2013

Av linn andersson - 12 maj 2013 20:25

Heej på er !!
Idag vaknade jag hemma hos Wilma och frasse sötisen kom och drack vatten ur ett glas hihi för fin kommer ihåg första gången jag sov hos Wilma och frasse kom och ställde sig på mig och slickade på mina läppar på morgonen inte alla som har vaknat av de hihi det hade verkligen blivit fint ute hos dem vi har haft det jättemysigt verkligen sen när jag åkte hem blev det Gudstjänst i kyrkan det var inte mkt folk där precis sen hem äta den fika hos farmor med söta kusinerna och Fanny och så letade de efter ett typ till gardiner i lekstugan och resultatet blev farmor och farfars bröllopsgardinet hihi gulligt asså nu är jag hemma hos mamma det har kommit jättemycket blommor här det är skönt att vara hemma nu ska jag ta er varmt bad hihi livet ....
Puss på er !!

Av linn andersson - 11 maj 2013 19:58

Heej på er!!
Idag vaknade jag hemma hos mormor och morfar i vårat lilla rum där nere hihi jag gick upp och åt frukost sen så ringde mina fina vänner ifrån Estland så sjukt söta att de ringde mig de värkar ja det bra där nere men saknar dem här i Sverige tydligen var huset där de sov inte så fint osv men aja dom mådde bra osså sen gick jag o mormor upp på vinden efter det gick vi hem till mig och satte upp lampan och lite volang runt min hylla det blev gint tkr jag efter det drog jag till Wilma och vi var ute lite ,hoppade stutsmatta i ladan sen gick vi in och åt snusksaker typ mjöl o boy osv hehe och sen la vi oss i världens godaste grej och där ligger vi nu mä hehe fett mysig kan sova här lite bilder på mig och min söta vän i kväll blir det tjejkväll för oss 2


Pussssssss

Av linn andersson - 10 maj 2013 19:59

Heej på er !!
I morse vaknade jag kvart i 8 gick upp ,duschade ,målade naglarna klädde på mig osv sen kom min fina syster och fina kusin lucia hem och smakade på marängerna jag o Wilma bakade igår hihi kl 10 så hämtade mormor i morfar mig och vi åkte till Västerås på en shopping tur först stannade vi på dolar store o shoppade lite bra saker till håret som var schampo ,spolar ,näsdukar och godis oxå hihi sen åkte vi till köpcentret jag köpte foundation och så fick jag linne från bikbok ,shorts från Gina ,hårnålar bikbok ny plast teknikmagasinet sen gick vi till Ikea som sitter ihop med köpcentret och där åt jag köttbullar med mos och en tårtbit till efterrätt sen fick jag en lampa att sätta vid mitt sminkbord kommer bild på den i morgon eller nått hihi
Efter allt dedär åkte vi till åsby blomaffär den var helt underbart fin med massor med coola blommor och mina favoriter hibiscus det fanns citronträd palmer osv allt var jättegott där hihi nu sitter jag hemma hos mormor o morfar i soffan med en Frida tidning och godis nyss skrapat en rosa lott oxå som jag van 60:- på snart blire lets dance oxå hehe ha de så bra puss på er haft en bra dag

Av linn andersson - 9 maj 2013 21:25

På på er!!
Sitter i soffan hemma hos pappa och set på tv äter rostmackor och vindruvor helt ensam alla är typ utomlands nu killarna i klassen är i Spanien o blir bruna som pepparkakor och mina tjejer är i Estland med konfirmationen men jag som är flygels vågade inte tyvärr men hoppas att de får kul där
Idag har jag typ gått o sminkad hela dagen varit med min lilla kusin Wilma och vi gick till farmor och fikade det spöregna så vi tog pappas jackor för min vita jacka får inte bli förstörd och hans kepsar och en Ikea påse över huvudet som 2 lodisar hehe men det var se värt för farmor hade nybakade solskensbullar som bara hon kan göra och äpple paj med vitchoklad och några små kakor min farmor kan baka hon när vi kom hem bakade jag o Wilma choklad maränger rosa och blås maränger hihi söta.se
Ja de är väl de jag har gjort idag
Puss på er !!

Av linn andersson - 9 maj 2013 11:06

Heej på er !!
Igår gick jag upp jättetidigt och gick ut och plockade blommor till min kära vän som fyllde 15 år sen skolan hon fick sin vackra kaktus ,en cola ,bilder på några manliga förebilder en napp blommorna och ett kort från mig och Amanda och så örhängen och ett presentkort att ta hål i öronen hihi på håltimmen gick jag o Elin hem till mig och åt lite mat och även lunchrasten ,Amanda kom cyklandes på Matildas cykel när hennes lektion var slut och just det idag fyller min gamla fina vän Mathilda 15 år grattis grattis blir nog någon vacker bild på fb sen hehe iaf på idrotten hade vi ledarskap och det gick faktiskt bra dä mä efter de slutade vi och jag o Elin gick hem till henne o gjorde klart sen fantastiska tårtan kollade på hennes presenter och hade lite mysigt med hennes familj o morfar typ vid 6 åkte jag till Jennifer hela våra familj och deras familj åt mat och vi såg på film snacka en massa om killar kollafe på maddor med gamla kort ett på våra brorsor anton o stoffe var sjuktgulligt det var från när vi va på gröba. För ett antal år sedan vi hade allmänt mysigt hihi på natten när vi gick hem våra 50 meter från dem så blixtrade det jag bah åh neej men somnade på 2 min i sängen var sjukt trött nu sitter jag ute i en solstol i morgonrock lyssnar på fågel kvitter och undrar vad jag ska hitta på idag vi ska till pappa typ

Puss på er !!

Av linn andersson - 7 maj 2013 20:13

Heej på er !!
Idag hörde varit skola så klart dagen har varit helt okeej vi har legat ute och solat varje rast hihi loovely sen har vi bestämt inför skolavslutningen jag ska sjunga hallelujah själv o Lollo ska köra o Clara spela gitarr sen har jag haft sånglektioner ,övat min låt inför konfirmationen med Titti och så kören och med min förkylning räcker inte rösten till tyvärr men har gjort mitt bästa efter kören cyklade jag o Amanda hem och fixade med Elins present för hon fyller ju år i morgon hihi nu får snart hon också cykla utan hjälm hehe ligger just nu och tittar på entligenhemma och äter riskfaktor och massa saker mot min förkylning hatar att vara förkyld jue

Puss på er

Av linn andersson - 6 maj 2013 20:11

Heej på er !!
Idag har jag varit i skolan som alla andra mellan 6 och 16 år hehe dagen har varit bra för att vara skola och särskilt för att vara måndag hehe
Efter skolan cyklade jag hem till Wilma och vi typ har varit ute och käkat glass kollat på ankor och snackar en massor hehe Wilma slängde iväg en hel glass strut som hon bara hade slickar lite på pappret var kvar o allt och då kom det en kråka och tog hela glassen och flög iväg garvade sönder tror jag när jag cyklade hem så var min snälla morfar ute och han fixade luft i cykeln och styret osv medans jag gick in med mormor och åt glass min fina mormor i morfar nu sitter jag hemma och har lite myskvällen vid tv n ned hela familjen underbar dag hoppas den blir lika bra imorgon ,har ett problem min foundation är helt slut och har aldrig gått till skolan utan måste de imorgon eller låna mammas som är jättemörk vi får väl se omg döör


Puss och kram på er !!

Av linn andersson - 5 maj 2013 20:03

Heej på er !!
Igår sov jag hos Amanda vi snackade en massa och såg på filmerna ingen kan älska som vi och mammas pojkar den första var gammal men romantisk o den andra va helt sjuk och dålig hehe vi åt lite fin glass också hehe
I dag åkte vi hem till mig och åt glass och solade lite jag tog en dusch och har gått o sminkad hela dagen idag och igår hehe men imorgon åker de på igen sjukt skönt med all sol efter det cyklade vi till Elin för hon var med en kille som heter Marcus hehe och vi cyklade dit o inbjudna hehe han blev lite generad hehe stackarn sen åkte vi till Ica o sen ringde vi o fråga om Wilma ville följa med oss o cykla osv ..
Så vi åkte och cyklade först till fikabryggan man var tvungen att gå i snusk vattnet för i komma ut dit men det var det värt efter det cyklade vi till prästryggen och Amanda halft badade o vi kolla på o garvade och jag "råkade" tappa Amandis sko i sjön hehe sen åkte jag och Amanda hem till mig och typ solade o snacka sen så åt vi tacos och sen åkte hon hem efter det har jag och Fanny målat våra naglar min älskade syster hihi ny ligger hon o jag i min säng och kollar på solsidan bjuder på den sista bilden som jag inte har smink eller är foto redigerad hehe

Pussa på er !!!

Presentation


heej
jag är en 15 årig tjej som alltid har älskat att sjunga och vill bli artist. I den här bloggen kan ni läsa om pyssel,bakning och recept mina galna saker jag gör på fritiden med mina bästa kompisar ,lite om min livs stil,skolan och glädjen till mus

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards