liinnandersson

Alla inlägg den 30 oktober 2013

Av linn andersson - 30 oktober 2013 21:05

Heej på er!!
Idag har jag varit på mb med mormor morfar och Fanny!
Vi hämtade ut min mobil på 3 hos en mindre trevlig försäljare. Sedan så åt vi frysen yoghurt med färska jordgubbar. Så gott asså,shiit!
Efter det fick jag en tröja från Gina vit med spets o allt och Fanny någon sats med snögubbar. Efter det åkte vi till Ica och åt mat sedan Ica maxi och sedan hem. Trevlig dag med trevligt sällskap. När jag kom hem fixade jag naglarna osv. Nu har vi lite mys framför tv:n till en rättså bra film.
Puss och kram
Lycklig att ha mobilen igen!!

[Bild]

Av linn andersson - 30 oktober 2013 09:55

Heej på er!!
I förrgår så var jag och Fanny hemma själva och då storstädade vi mitt rum och gjorde om lite. Blev faktist nöjd!
På kvällen gick jag ut i spöregnet och mötte Amanda vid bussen. Sedan hade vi mys kväll och låg uppe och pratade alldeles för sent..
Igår åkte jag, mamma , Anette, Elin och Fanny till Stockholm och kollade på så ska det låta. Det var riktigt rolig, mycket skratt osv..
Nu har jag mamma och Fanny precis ätit frukost och om någon timme ska jag och Fanny följa med mormor och morfar till Örebro och då ska jag äntligen få tillbaka min mobil. Den är inte fixad men hoppas på att den funkar. När jag lämnade in den var det bara ljudet som inte gick att stänga av och att lampan lös..

Puss på er !!

Presentation


heej
jag är en 15 årig tjej som alltid har älskat att sjunga och vill bli artist. I den här bloggen kan ni läsa om pyssel,bakning och recept mina galna saker jag gör på fritiden med mina bästa kompisar ,lite om min livs stil,skolan och glädjen till mus

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards