liinnandersson

Alla inlägg den 4 april 2013

Av linn andersson - 4 april 2013 16:19

Heej på er!!
Sitter på bussen hem från en trevlig resa på cinderella med mamma anton Fanny och sven !
Vi har typ ätit god mat frukost och druckit lite drinkar hehe sen så van jag och Fanny på teckningstävlingen och fick ett ägg med klubbor haha fattar inte hur jag kunde vinna för min teckning va skit ful men man känner sig ju lite stolt haha det var franskt tema på hela kryssningen och när jag satt o ritade så var det en farfar till ett litet barn som snacka lite franska med mig man känner sig stolt att man klarade av set haha jättetrevligt har vi haft och nu sitter vi på bussen i ca 3 timmar så ni som har mitt nummer eller kik skriv sjukt gärna hehe

Puss och kram på er

Presentation


heej
jag är en 15 årig tjej som alltid har älskat att sjunga och vill bli artist. I den här bloggen kan ni läsa om pyssel,bakning och recept mina galna saker jag gör på fritiden med mina bästa kompisar ,lite om min livs stil,skolan och glädjen till mus

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards