liinnandersson

Alla inlägg den 14 juli 2013

Av linn andersson - 14 juli 2013 20:05

Heej på er!!
Ligger i sängen och ska kolla på film med Lillsyrran blir nog Eva och Adam eller Rosa eller nåt liknande.
Idag har vi haft kalas för Anton med mammas släckt och jag bakade tårtan. Sen så har jag typ målat naglarna skrivit nästan 10 sidor i min dagbok och typ legat på balkongen och tänkt en massa. Skönt att bara vara hemma,trevlig känsla att använda sin foundation son har varit jätte mkt för mörk tidigare osv..
Jao så har väl den här dagen varit ;)
Puss

10 saker om mig som inte då många vet.

1 Mina är gröna! Alla tror att dom är blåa men gröna är de tyvärr.
2 Jag skriver dagbok,mins en gång i veckan typ.
3 Jag älskar fötter dom är söta.
4 Jag sjunger överallt. Det kan familjen och Amanda och Elin intyga.
5 Jag älskar blommor och tar kort på dem 24/7.
6 Jag gillar oftast inte förändringar.
7 När jag var liten var jag jätteblyg.
8 Jag saknar några personer jättemycket just nu.
9 Mina vänner kommer före allt.
10 Röda vindruvor är det godaste som finns.

Mindre vacker bild men man ser att mina ögon är gröna iaf.

Magnetic nahellacket provat!
Ganska nöjd med resultatet skulle köpt fler färger än rosa och blå när jag va i Paris.

Snäll syster som bakar tårta till brorsan igen.

Fannys val av bords dekoration

Av linn andersson - 14 juli 2013 13:08

Heej på er!
Sitter i sängen på rummet om njuter av att vara hemma. Har varit ute med husvagn,vart hos pappa osv allt har vart kul men nu är det skönt att var hemma.
Igår så sov ju jag hos Elin. På morgonen tog vi en cykeltur och åt trolleripinnar riktigt barndoms stämpel på de. Lika goda fortfarande.
Vid 1 cyklade jag o Amanda till prästryggen och badade. Det var många bekanta ansikten där om man säger så,hehe. Min lilla kusin David kom med sin kompis o sprang iväg med min sko så jag fick jaga han över hela stranden. Det var helt packat med folk bilarna gick upp till skolan,parkeringen var full och fältet.
Iaf så gjorde jah en sminkning på Amanda på standen,hehe.
Sen så var jag hemma ett tag,åkte iväg med Anton ,Stoffe ,Jenna och Pontus och badade vid nya lägenheterna. Mysigt typ. Sen hem o äta sen kom Amanda tbx och vi åkte till prästryggen med hela familjen och hade skit mysigt. När vi kom hem så blåste vi bubblor och spelade fotbollskrocket. Anton van inte så o väntat. Hm sen så körde Anton o Amanda fotboll,vi hoppade studsmatta och typ så. Sen så såg jag Amanda och Anton på en gammal Wallander. Vart livrädd som vanligt. Jah sen så somnade jag nog.
Idag ska vi ha kalas för Anton hos mamma så ska börja fixa lite

Puss och kram på er!

Hemma !!!

Saknar den tjejen !,

Min hibiscus har börjat. Blomma igen!!

Presentation


heej
jag är en 15 årig tjej som alltid har älskat att sjunga och vill bli artist. I den här bloggen kan ni läsa om pyssel,bakning och recept mina galna saker jag gör på fritiden med mina bästa kompisar ,lite om min livs stil,skolan och glädjen till mus

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards