liinnandersson

Alla inlägg den 21 augusti 2013

Av linn andersson - 21 augusti 2013 20:31

Hej på er!!
Dagen börja inte så bra!
Första lektionen matte,sedan fysik,franska,so med en Vikarie som inte funkar alls i våran klass och tillslut engelska med våran nya lärare som jag tycke värkar jättebra. På so:n va det kaos. Alla skrek,sprang runt ,kastade pappersflygplan,sprang ut,"tappade bort" sina uppgifter osv.. Ärligt jag jobbade inte så mycket jag häller.. När jag kom hem städade jag och efter det skulle jag vara med Mathilda men hade en hemsk huvudvärk efter denhär dagen då jag har legat hemma ist. Har kollat på Skärgårdsdoktorn på iPaden och försökt föra över bilder från min sega dator till ett usb minne. Nu har jag nyss duschat och ligger i sängen och äter några goda polly iaf. Shiit asså vilken dag!
Puss på er!

Presentation


heej
jag är en 15 årig tjej som alltid har älskat att sjunga och vill bli artist. I den här bloggen kan ni läsa om pyssel,bakning och recept mina galna saker jag gör på fritiden med mina bästa kompisar ,lite om min livs stil,skolan och glädjen till mus

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards