liinnandersson

Alla inlägg under juli 2013

Av linn andersson - 13 juli 2013 14:00

Heej på er !!
Igår så vad vi en heldag ute på sjön. Jag,Amanda ,Elin ,pappa,Anton och Fanny. Vi åkte banan efter båten,badade,solade,åkte i rutshkanan,simma iväg från Kina brygga till de nybyggda lägenheterna med bananen och de andra åkte vattenskidor. Fanny och Anton va bäst hihi. Sen så åkte vi till plattan och solade och Anton stjudsade Amanda hela vägen på styret. Sen prova han mig mä jag va livrädd hela tiden men det gick ju bra. På kvällen sov jag o Amanda hos Elin och vi åkte ner till prästryggen, badade,cyklade hem i bikini utan handduk och tog ett bad i deras bubbelbadkar igen,hihi. Sen hade vi myskväll och såg en riktigt läskig Wallander. Nu ligger vi ute i solen o steker.

Puss och kram

Av linn andersson - 11 juli 2013 22:24

heej på er !! sitter och bloggar från Elins dator. I dag har jag först grattat Anton som fyllde 13 år! Jag och Amanda bakade en tårta igår kväll till honom som belv omtyckt. Vi grillade och så sen gick vi ut med Ludde. Efter det åkte jag och Amanda ner till prästryggen och då blev hon hämtad av sina föräldar men då kom Elin ner och vidrog till Jonas brygga och badade ist. Vi hade skitmysigt och badade,solade osv helt för oss själva nere på bryggan. Farmor och Fanny kom och badade lilla Ludde sen, hihi. Efter det gick vi hem till Elin och åt, sen tog vi ett mysigt bad mkt mkt länge.

Vi hade typ disco,haha. nu äter vi nötter och zoo.

grattis älskade bror.

   

för söta asså brorsan o stoffe för några år sedan..

  bakning...

    antons tårta...

 

av mig och Amanda sjukt snälla tjejer !

    unnade oss lite igår kväll...

  flowers alla som brukar läsa bloggen vet att jag ääääälskar blommor..

   

en kompis jag o Amnada träffade i skogen..

        Fanny och Maja..

    Ludde!!!

 

som systrar...

 


  loove u!!

     
  mysigt disco!!

    



puss och kram cykelram !!

  

Av linn andersson - 10 juli 2013 20:09

Heej på er !!
Nu är jag hemma från våran mysiga tjejsemester. Det har varit helt underbart men även skönt att vara hemma. Amanda och jag har precis duschat och jag har inspekterat alla blommor som hade kommit. Mina fina luktrosor tex. Dom får man många gamla minnen av,hehe. I morgon fyller brorsan år så nu ska vi baka tårta!!
Puss och kram på er!

Hahaha bjuder på den fula bilden

Av linn andersson - 9 juli 2013 19:20

Heej på er!!
Nu sitter jag på en stol utanför husvagnen och bloggar ,lyssnar på musik och kollar när Amanda o Elin försöker lösa korsord. Nu har vi haft 2 mysiga tjejdagar här i Tiveden! Vi har solat ,badar och mysigt hela dagarna. Det är en fin strand och det finns snygga killar men ingen av oss är intresserad.....
Vi har duschat i sjön med typ balsam o allt,hehe. Några killar trodde väl att vi var fattiga,haha. Sen har vi lekt i sanden ,vart på affären osv.. 4 ever friends loove you!!
Nu ska vi äta choklad fingrar och lägga oss o mysa i husvagnen. Puss på er !

Av linn andersson - 7 juli 2013 19:40

Heej på er !!
När jag vaknade i morse gick jag hem till mamma o träffade henne. Hon hade saknar mig märkte jag när jag fick glass serverad i finskål med fot.
Jag tog en lång och varm dusch och packade kläder som jag skulle ha med mig. Sen åkte vi hem till farmor och farfar och åt kycklingfilé och potatis från deras land. Sen åkte vi ut på sjön och jag o småtjejerna började städa i stugan. Tanken är att vi kommer kunna sova där i sommar,hihi. Nu så sitter jag i bilen påväg mot Tiveden med mina bejbs!
Nu ska vi sola,bada o njuta av sommarlovet tsm.

Puss på er !!

[Bild]

Av linn andersson - 6 juli 2013 21:25

Heej på er !!
I morse så gick jag upp halv 8 och plattade håret åt frukost och sminkade mig. Efter det åkte vi och lämnade Fanny och Wilma på prästryggen och de va på loppis. Sen skjutsade pappa mig till smultrongården och där har jag jobbat mellan 10-15 idag. Det har varit jättekul. Jag har bakat,diskat och serverat glass. Alla som inte har varit där rekommenderar jag att åka dit det är så mysigt där och hembakat fika. Jätteglad att jag fick jobba idag. Hjälper gärna till där igen. Så fick jag jättegod räksallad också.

När vi kom hem åkte jag,Anton ,pappa,Fanny och Wilma ut på sjön! Mysigt.se. Solen sken ,dem va rolig underhållning när de åkte i en båt för 3-5 åringar som sjönk 24/7,vi va inne i stugan omg allt va Nice. Nu ikväll har bi varit alltihoppa hos farmor och farfar och ätit pizza. Nu får vi se vad man hittar på
Puss och kram

Av linn andersson - 6 juli 2013 21:25

Heej på er !!
I morse så gick jag upp halv 8 och plattade håret åt frukost och sminkade mig. Efter det åkte vi och lämnade Fanny och Wilma på prästryggen och de va på loppis. Sen skjutsade pappa mig till smultrongården och där har jag jobbat mellan 10-15 idag. Det har varit jättekul. Jag har bakat,diskat och serverat glass. Alla som inte har varit där rekommenderar jag att åka dit det är så mysigt där och hembakat fika. Jätteglad att jag fick jobba idag. Hjälper gärna till där igen. Så fick jag jättegod räksallad också.

När vi kom hem åkte jag,Anton ,pappa,Fanny och Wilma ut på sjön! Mysigt.se. Solen sken ,dem va rolig underhållning när de åkte i en båt för 3-5 åringar som sjönk 24/7,vi va inne i stugan omg allt va Nice. Nu ikväll har bi varit alltihoppa hos farmor och farfar och ätit pizza. Nu får vi se vad man hittar på
Puss och kram

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av linn andersson - 5 juli 2013 22:18

Heej på er!!
Igår så var jag,Amanda och Elin i Västerås på powermeet. Det var skit kul och det hända lite roliga saker,hehehe. Vi typ käkade pizza på pizza hut också.
Idag så har jag varit med Elin och Amanda och vi har varit hos farmor och käkat jordgubbar,glass och maränger med Fanny o Wilma oxå. Som alltid tog jag bilder på blommor och det gillar inte Amanda,hihi. Hm sen så har jag fått ett litet sommarjobb på smultrongården i morgon! Det ska bli skitkul. Just de jag,Fanny och Wilma gjorde våran egen lasange idag den är jättegod och vi har fjärilsmacaroner ist lasange plattor. Nu på kvällen då har jag Amanda och Elin haft godisbuffé ute på fröjevi och haft lite mysigt. Sen när jag kom hem rakade jag benen och gjorde hårinpackning världens bästa verkligen för typ 70:- den kan jag tipsa alla med lockigt hår som plattar mkt. Men nu blire snart att sova för ska upp tidigt i morgon o jobba på smultris.Puss på er!

Eget recept !

Presentation


heej
jag är en 15 årig tjej som alltid har älskat att sjunga och vill bli artist. I den här bloggen kan ni läsa om pyssel,bakning och recept mina galna saker jag gör på fritiden med mina bästa kompisar ,lite om min livs stil,skolan och glädjen till mus

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards