liinnandersson

Direktlänk till inlägg 20 augusti 2013

Förstaskoldagen! Lycklig tjej!

Av linn andersson - 20 augusti 2013 21:10

Heej på er!!
Idag gick jag upp kl 5:45 och plattade mitt lockiga hår och sminkade mig. Sen åt jag lite frukost och klädde på mig och vid 7 kom Amanda! Hon skjutsade mig på moppen och vi åkte till Elin och sedan gick till skolan.
I skolan tog vi bussen till Örebro och gick med klassen och kollade på open art! Hehe några bilder därifrån.
Iaf var det jätteroligt att träffa alla i klassen igen! 9B är den bästa klassen helt klart. När vi var klara så fick vi "fritid" och då gick jag på stan med Amanda och Elin och jag köpte nya idrottskläder på Gina ,en ny väska på någon väskaffär och ett läppglans på hm. Fast jag har hur många som helst men va i behov av ett just då. Jag ,Elin och Amanda skulle stannat kvar i stan men vi han shoppa klart på våran "fritid" så vi åkte med skolbussen hem. Just det,vi blev fottade av en proffsfotograf som skulle ta kort på en ishockey spelare. Fotografen jobbade för NA och han var jättesnäll och ska mejla bilderna på oss till oss. (Mig ,Amanda och Elin ) När vi kom hem så va vi hemma hos Elin och typ bara chillade och hämtad tbx mina solbrillor. Känns som en lättnad! Jag kom hem till mig snackade jag i telefon med min Gustav! Bästa killen ever älskar honom! Nu ligger jag i sängen och ska pallra mig upp och se på svenska Hollywoodfruar med mamma och Fanny.
Puss på er! Lycklig tjej här!

Gjort mitt egna skal!

Hämtat tbx mina solbrillor!

Lyckligast i världen!

[Bild]

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linn andersson - 25 november 2013 21:50

Heej min fina läsare!! Jag har alltså flyttat min blogg till nattstad. Det är där jag kommer att blogga nu! Fortsätt följa min blogg där. Alla mina inlägg är medflyttade dit också. Anledningen är att jag ville resta något nytt eftersom jag har blogg...

Av linn andersson - 24 november 2013 19:53

heej på er! har flyttat bloggen till nattstad alla gamla inlägg finns kvar där nu så bara o läsa den ist  www.nattstad.se/liinnandersson är länken dit puss på er! ...

.

Av linn andersson - 24 november 2013 19:03

 " Kod för att importera min blogg till Nattstad: 9327838077 " ...

Av linn andersson - 23 november 2013 21:29

Heej på er!! Idag jag jag och Wilma bakat 2 tårtor, en egen på hittad med hemmagjord botten och allt och en smultrångårdens dajmtårta. Farmor och farfar har varit här och fikat och vi firade pappa. Nu ligger vi i pappas säng och kollar på film ...

Av linn andersson - 23 november 2013 13:40

Heej på er! Igår så var jag i skolan det var ju fett drygt typ med bara grundämnen. Efter skolan så var jag med mina älskade tjejer. Vi gjorde en riktigt god fruktsallad i en minivattenmelon! Efter der gick vi till clubbhörnan, det var mycket dolk o...

Presentation


heej
jag är en 15 årig tjej som alltid har älskat att sjunga och vill bli artist. I den här bloggen kan ni läsa om pyssel,bakning och recept mina galna saker jag gör på fritiden med mina bästa kompisar ,lite om min livs stil,skolan och glädjen till mus

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards