liinnandersson

Alla inlägg den 3 november 2013

Av linn andersson - 3 november 2013 21:13

Heej på er!
Idag har jag nästan inte gjort någonting alls. Jag och Fanny har pysslat lite, våran diskmaskin har gått sönder så vi har fått diskat för hand..
I kväll var vi och åt god mat hos mormor och morfar och mamma och Sven fick försenade förlovningspredenter av dem och gammelmormor!
Nu ligger jag i sängen och taggar skola (eller inte) Ligger typ och tänker på en helt underbar och speciell person och mitt i de kom ert skratt in när jag fick gamla fina bilder på mig och Amandis! Dem värsta är inte mä så mycket kan jag säga.

Puss på er

[Bild]

[Bild]

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


heej
jag är en 15 årig tjej som alltid har älskat att sjunga och vill bli artist. I den här bloggen kan ni läsa om pyssel,bakning och recept mina galna saker jag gör på fritiden med mina bästa kompisar ,lite om min livs stil,skolan och glädjen till mus

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards