liinnandersson

Alla inlägg den 23 november 2013

Av linn andersson - 23 november 2013 21:29

Heej på er!!
Idag jag jag och Wilma bakat 2 tårtor, en egen på hittad med hemmagjord botten och allt och en smultrångårdens dajmtårta.
Farmor och farfar har varit här och fikat och vi firade pappa.

Nu ligger vi i pappas säng och kollar på film och dricker våran egen hallon smoothie!

Snart ska vi smaka våran hemmagjorda hallonglass!

Saknar sommaren sjukt mycket så slänger upp lite bilder från den tiden då man var brun!
Puss och kram på er!

Av linn andersson - 23 november 2013 13:40

Heej på er!
Igår så var jag i skolan det var ju fett drygt typ med bara grundämnen. Efter skolan så var jag med mina älskade tjejer. Vi gjorde en riktigt god fruktsallad i en minivattenmelon! Efter der gick vi till clubbhörnan, det var mycket dolk och vi körde norskmörkerkurragömma. Så sov vi över efter. Vi hade sjukt mysigt.

I morse tog jag en frisk morgonpromenad och nu har jag mys framför tv:n med Wilma medans våra tårtor är i ugnen. (Hitta en gullig bild på oss 2 från i somras)
Puss och kram på er!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


heej
jag är en 15 årig tjej som alltid har älskat att sjunga och vill bli artist. I den här bloggen kan ni läsa om pyssel,bakning och recept mina galna saker jag gör på fritiden med mina bästa kompisar ,lite om min livs stil,skolan och glädjen till mus

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards