liinnandersson

Alla inlägg den 15 februari 2013

Av linn andersson - 15 februari 2013 15:35

Heej på er !!
I går var det alla hjärtans dag och jag han tyvärr inte blogga då. Iaf så hade vi föräldrarmöte och modevisning i matsalen,hihi. Det var lite pinsamt har inte så många bilder därifrån men men. Outfit 1 var en vacker prickig 60 tals klänning ,outfit 2 var Anettes blommiga 80-tals klänning och den sista var borsans Sverige tröja AIK shorts och strumpor hihi. Vi hade bara så kul ,det måste göras om! När jag kom hem hade farmor varit där med chokladaskar och rosor till mig o Fanny. Fick pysselgrjor av mamma,och fina kort av Fanny och wilma!!
Nu sitter jag hos Elin och njuter lite av allt gött fika och goda godiset hihi.

Puss på er ha en fin fredag

Presentation


heej
jag är en 15 årig tjej som alltid har älskat att sjunga och vill bli artist. I den här bloggen kan ni läsa om pyssel,bakning och recept mina galna saker jag gör på fritiden med mina bästa kompisar ,lite om min livs stil,skolan och glädjen till mus

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards