liinnandersson

Alla inlägg den 22 februari 2013

Av linn andersson - 22 februari 2013 19:42

Heej på er!!
I dag har jag först sovit hos Elin med henne och amanda och på morgonen har vi sminkar oss. Det blev lite bättre nu efter kursen hihi. Sen drog jag till wilma och har hängt med henne. Vi såg typ på film med Tom och Veronica och sen så jag jag sminkat henne hehe. Nu är jag bara hemma med familjen och vi har nyss käkat tappas,mums. Så ja,nu vet jag inte vad jah ska hitta på.står typ och sjunger framför spegeln.

Puss på er ha en mysig fredagskväll

Av linn andersson - 22 februari 2013 19:41

Heej på er!!
I dag har jag först sovit hos Elin med henne och amanda och på morgonen har vi sminkar oss. Det blev lite bättre nu efter kursen hihi. Sen drog jag till wilma och har hängt med henne. Vi såg typ på film med Tom och Veronica och sen så jag jag sminkat henne hehe. Nu är jag bara hemma med familjen och vi har nyss käkat tappas,mums. Så ja,nu vet jag inte vad jah ska hitta på.står typ och sjunger framför spegeln.

Puss på er ha en mysig fredagskväll

Presentation


heej
jag är en 15 årig tjej som alltid har älskat att sjunga och vill bli artist. I den här bloggen kan ni läsa om pyssel,bakning och recept mina galna saker jag gör på fritiden med mina bästa kompisar ,lite om min livs stil,skolan och glädjen till mus

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards