liinnandersson

Alla inlägg under februari 2013

Av linn andersson - 10 februari 2013 13:02

Heej på er !!
I dag är en hemna och ligga i sängen dag för mig strosar runt i morgonrock o sminkad och håret ser ut som de gör hehe
Iaf så var det en bra dag i går då kom amanda och sov över hos mig och vi hade roligt såklart hon är bara för söt när hon tar egobilder hihi vi typ muppade oss, kollade på melodifestivalen ,snacka killar som alltid hehe säg när vi inte gör de och så gjorde vi lite kladdkaka och vispade vaniljglass med elvispen ett tips till alla det är lätt och blir gott hihi
I fredags var jag typ bara hemma med familjen det kan vara mysigt de oxå och så fixade jag min lilla söta lillasyster till discot hon blev bara för fin jahap nu ligger jag här å väntar på att bli frisk

Puss och kram på er kke kommer ett till inlägg senare ?

Sry

Av linn andersson - 7 februari 2013 20:08

Heej sorry för jag inte har bloggar men har inte orkar lixom iaf lite bilder från idag o i går i hmm
Har nyss tagit ett varmt och skönt bad love it med ljus hårinpacking och äpoelbitar+äppeljuice nice bajs i dag i skolan har vi typ haft matte i 1och en halv timme sen några som pratade om typ homo hetro bi osv..fatta ingenting typ sen kom ungdomsmotagningen och snacka lite efter de drog man hem till Elin och var fett trött så det finns inte ljust de plattade håret i gen inte bra för de skiter fett mkt men ska inte göra det i morn iaf då blire krull krull haha sen har jag typ haft sånglektioner och det var ju kul som alltid i går var jag med wilma bruden hihi jao de va väl typ de
puss på er ska vara mer aktiv på bloggen tror jag hehe

Av linn andersson - 3 februari 2013 19:52

Heej på er!!
Har precis kommit hem från kryssningen och satte på mig mina tofflor och morgonrock loove it
Suttit i bussen och sista 40 bilen mellan 16:05-19:30 men de var de lätt värt
När vi gick på gick vi och åt buffé sen gick vi runt lite och kollade satte på oss fest klänningar på kvällen så dansade vi som bara 17 och på slutet var det Molly sanden som sjöng och vi stog precis framme vid scenen hihi sen gick vi typ och sov vaknade tog en drink till frukost sjöng karaoke käkade lunch ah orkar inte berätta allt och i detalj men ni får många härliga bilder från resan har föresten köpt en nu fondetion det var på tiden för min var för mörk och ett sätt med massor av olika borstar hihi nice bajs
Nu blire nog att titta på tv och sova ganska så snart
Puss på er

Av linn andersson - 3 februari 2013 19:52

Heej på er!!
Har precis kommit hem från kryssningen och satte på mig mina tofflor och morgonrock loove it
Suttit i bussen och sista 40 bilen mellan 16:05-19:30 men de var de lätt värt
När vi gick på gick vi och åt buffé sen gick vi runt lite och kollade satte på oss fest klänningar på kvällen så dansade vi som bara 17 och på slutet var det Molly sanden som sjöng och vi stog precis framme vid scenen hihi sen gick vi typ och sov vaknade tog en drink till frukost sjöng karaoke käkade lunch ah orkar inte berätta allt och i detalj men ni får många härliga bilder från resan har föresten köpt en nu fondetion det var på tiden för min var för mörk och ett sätt med massor av olika borstar hihi nice bajs
Nu blire nog att titta på tv och sova ganska så snart
Puss på er

Av linn andersson - 1 februari 2013 20:23

Heej på er !!
I dag har jag varit i skolan haft fysikprov ,hemkunskap ,sexualkunskap ,so och idrott där amanda blev höna eller nått
Efter skolan fick jag hem till wilma och vi gick ut med Ludde sen hem och nu i kväll så var alla kusiner här och jag fick presenter för jag har fyllt år presentkort på Ikea ,på smultrångården smycken väska och röda rosor sen hade David gjort en då söt uggla på fritids till mig nu ska vi ha lite myskväll puss och kram på er bejbs alla som retar mig för Facebook statusen wilmis gjorde om att jag var kär i en hund ni har kke nästan rätt inte kär men älskar Ludde snutten jue

Presentation


heej
jag är en 15 årig tjej som alltid har älskat att sjunga och vill bli artist. I den här bloggen kan ni läsa om pyssel,bakning och recept mina galna saker jag gör på fritiden med mina bästa kompisar ,lite om min livs stil,skolan och glädjen till mus

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards