liinnandersson

Alla inlägg under april 2013

Av linn andersson - 20 april 2013 20:20

Heej på er!!
I dag gick jag och Elin upp kl 7 på morgonen och fixade oss drog till bussen och jag hade tankarna på helt andra saker än bussar och började gå över järnvägen jag gick enda bort till lilla järnvägen den son är avstängd där man brukar ta bilder och bah vart är jag på väg för skulle lixom till stationen alla som vet vart jag bor osv vet hur galet det blev jag fick springa allt vad jag pallade och Elin stog och pratade med busschauffören för att dryg ut på tiden men jah hann hehe sen var vi på smultrångården kl halv 10 och bakade osv när det vara var någon timme kvar fick vi nästan en klump i magen för vi har haft så sjukt roligt så det känns jättetråkigt att sluta där och komma tillbaka till skolan men så äre wilma farmor och Fanny kom o fikade och mina andra kusiner livia och Filippad mamma och deras mormor så det var kul med lite släcktingar det var jättefint väder så det var många som satt ute i trädgården och fikade sista timmen kom mamma mormor Elins mamma pappa och morfar och Amandas mamma pappa och amanda så fet var också jättekul vi gav Eva och Helena en bukett med rosa rosor också som tack för att vi har fått vara där och vi fick ett varsit gulligt paket med ett varsit presentkort i på 150:- det var ju jättesnällt jue sen hade jag presentkort på 600:- och det fanns nya calou som kostade 1089:- så dom köpte jag och så betalade mormor skillnaden är så nöjd för dom så sjukt fina det blev samma stolek som på de förra 37 mina fötter växer inte längre 36-37 förblir min skostolek snyft snyft fast det är ju lite gulligt med små fötter hihi
Vi gav våra nummer så att de kan ringa om de vill ha hjälp någon lördag för då stället vi sjukt gärna upp hihi
När jag kom hem var det 22-23 grader ute så jag satte på mig min bikini och gick ut och solade hihi loove the sun !!! Entligen sommar hihi loove it efter det gick jag in och åt mammas 3rättetsmiddag och ben & Jerry glass till efterrätt super gott så fick mamma rosor och choklad av sven oxå och då känner man sig fett ensam det var typ 5år sedan jag fick det av en kille sist haha nu ligger jag o kollar på Guds 3 flickor med syrran hade glömt hur bra det var såg det typ i 6:an eller nått hehe en bra serie på svt play om ungdomar hihi
I går var vi lediga och då sov jag o Elin as länge för vi var uppe typ as sent och ja hehe hade lite kul sen åkte vi till stan med hennes pappa Kent och hon fick en iPhone 5 och jag blev avis men ändå glad för hennes skull och för att jag ska få hennes gamla skal till 4:an sen pr vi på Kina restaurang och sen typ en sväng på Gina och hem igen hihi jaa de var väl allt kommet lite bilder oxå hehe

Puss på er !!

Av linn andersson - 18 april 2013 18:30

Heej på er!!
I dag har vi jobbat på smultrångården igen mellan halv 10 och 5 vi har bakat 13 daimtårtor ,en citronkladdkaka,och några amerikanskamuffins med blåbär och vit choklad hihi vi har fikat också och gått var det allt Camilla och Helena är jättetrevligt och idag hat vi haft lite flera kunder och fler blir det nog på tisdag och då är ju Eva tbx oxå hihi jaa en bättre praoplats måste vara svår att hitta tror jag nog i morgon är jag o Elin lediga och vill hitta på nått kul men alla praoar så det blir väl skälva då ra ellet om någon vill föra nått efter de har slutat men på lördag då blir det prao igen hoppas att vi får lite kända ansikten som kommer då öppet mellan 11-15 på lördag det finns massor med fina saker ,odmolly kläder ,snygga träskor ,blommor och fika förståss det ligger på vägen till Örebro i dylta för er som inte vet det
Nu ska jag städa lite på rummet och sen gå eller fråga om mamma kan köra bort mig till Elin och så ska jag sova där för Hon sov hos mig igår och jag hos henne i förgår hehe
Puss på er skriv gärna på kik
linn.andersson98
En till puss till er hehe

Av linn andersson - 18 april 2013 18:29

Heej på er!!
I dag har vi jobbat på smultrångården igen mellan halv 10 och 5 vi har bakat 13 daimtårtor ,en citronkladdkaka,och några amerikanskamuffins med blåbär och vit choklad hihi vi har fikat också och gått var det allt Camilla och Helena är jättetrevligt och idag hat vi haft lite flera kunder och fler blir det nog på tisdag och då är ju Eva tbx oxå hihi jaa en bättre praoplats måste vara svår att hitta tror jag nog i morgon är jag o Elin lediga och vill hitta på nått kul men alla praoar så det blir väl skälva då ra ellet om någon vill föra nått efter de har slutat men på lördag då blir det prao igen hoppas att vi får lite kända ansikten som kommer då öppet mellan 11-15 på lördag det finns massor med fina saker ,odmolly kläder ,snygga träskor ,blommor och fika förståss det ligger på vägen till Örebro i dylta för er som inte vet det
Nu ska jag städa lite på rummet och sen gå eller fråga om mamma kan köra bort mig till Elin och så ska jag sova där för Hon sov hos mig igår och jag hos henne i förgår hehe
Puss på er skriv gärna på kik
linn.andersson98
En till puss till er hehe

Av linn andersson - 17 april 2013 16:52

Heej på er!!
Kom precis hem med bussen efter en helt fantastisk dag på smultrångården
Jag och Elin möttes vid stationen kl 9 tig bussen och var där till halv 10 sen dess har vi bakat och dekorerat hela dagen och mer blir det i morgon Eva har beställt 20 daimtårtor och vi har gjort 4 i dag och massa fler saker de som var där i dag har varit jättetrevligt både Helena och kunderna det blev verkligen lyckat att praoa där längtar redan tills i morgon när vi ska dit igen och det skulle inte vara några problem att stanna en timme till hehe när vi stog o väntade på bussen var det en häst som kom fram till oss hihi han fick oxå vara med på bloggen men en helt fantastiskt rolig dag med Bakning osv nu vet jag inte vad jag ska göra det återstår o se men nu har vi iaf torsdag lördag att se fram emot hoppas alla andra har haft det lika roligt som vi

Puss och kram på er

Av linn andersson - 16 april 2013 20:50

Heej på er!!
Sov hos Elin och jag vaknade 8 hon vaknade 11 så jag gick upp och typ gick runt i huset och försökte sätta på deras tv som jag inte lyckades så bra med haha sen fixade vi oss och typ gjorde en picknick haha vi lindade in en pizza i Folie haha sen tog vi cyklarna och drog till Ica för att köpa proviva juice de är as gott hehe jag fick vakta sakerna utanför det var ad pinsamt och Elin fick hå in fast det var oxå pinsamt för henne för våran klass har prao och några var där hehe sen åkte vi ner till våran favorit brygga och hade picknick det var fint väder och helt underbart vi matade ankorna med våra pizza kanter sen cyklade vi till konfan och där jobbade vi om pärlorna osv vi ska redovisa om en varsin pärla på konfirmations dagen och jag har kärlekspärlorna hihi fett nöjd men lite nervös för ska sjunga en låt i kyrkan om kärlek glömt vad den heter hehe men nu ligger jag o pluggar hehe vi fick ta hem våra armband o dag med alla pärlorna hihi ja efter det cyklade jag til Elin och sen till mormor och morfar och åt våfflor med hjortron sylt och vindruvor och Melon godaste frukterna ever hehe mormor hade plockat tussilago oxå hihi första jag har sätt i år iaf på vägen hem såg jag att julgranen ute på gatan fortfarande ligger kvar haha typ dör kl halv 8 kom Fanny och mamma hem från Stockholm Fanny har varit på intervjuv till wild kids och så hade dom shoppat fick 3 nya bh ar och en jätte söt tröja från hollister över lycklig typ Fanny hade oxå shoppat fina saker hihi har hunnit med mkt i dag känner jag sen så läste jag på smultrångårdens blogg att det stog att i morgon kommer det 2söta tjejer och praoar hos oss det var ju kul att läsa vill säga till alla er i skolan som tänker dom skolkar !! ATT VI PRAOAR PÅ LÖRDAG IST FÖR IDAG hehe hm sen har jag och Fanny tagit ett bad oxå och nu ska jag städa måla naglarna och sen sova hehe
Hoppas vi ses på smultrångården öppet mellan 10-4 ligger på vägen till Örebro i sylta jätte mysigt café ,inredning och kläder i skor
Puuuuuussss

Av linn andersson - 15 april 2013 21:58

Heej på er!!
I dag har bi varit på bruket och praoat amanda sov hos mig och bi gick upp halv 7 och börja sminka isf iaf jag hehe och hon 7 kke fast vi började senare sjukt söt med min korv kudde är hon ju bara haha sen kom Elin på morgonen och jag sminkade henne lite oxå sen cyklade vi till bruket utan att hitta vi ringde halva klassen för att få hjälp men tillslut kom det en som jobbade där som vi fick hjälp av och han cyklade oxå hehe det var ad stort där jue men vi va framme före bussen sen var bi där en hel dag och det var ju helt ok iaf hehe vi fick typ gå runt och titta på allt osv och maten var tusen gånger godare än i skolan så fick vi mackor o dricka osv bär vi skulle hem höll jag o Elin på att inte hitta hem haha så vi åkte runt lite och sa heej till alla som jobbade där sen hittade vi utgången med en ad hög grind o allt men vi smet ut när en lastbil åkte ut haha sen när vi kom hem stack vi äppel juice och åt rosymackor med sylt på fett gött den fixade vi frisyrer på varandra och på Fanny hehe och sen åkte vi till Ica och mitt hår stog åt alla håll fett pinsamt för vi hade gjort det fult o allt hehe sen åkte vi hem till Elin och vi är typ helt slut så nu ska vi sova på en gång och så är vi lediga i morn eftersom vi hat PRAO på lördag ist för tisdagen hehe fårse vad vi gör vi kke ska dra te f bro eller så blir det Örebro det beror på humöret haha


Puss godnatt

Av linn andersson - 14 april 2013 16:28

Heej på er!!
Idag vaknade kag kvart över 8 och gick upp o kollade på tv typ sen tog jag Fanny och wilma en promenad till farmor och farfar och skulle fika när bi var på väg dit mötte vi hennes mamma och David i bilden och då tig vi Ludde med oss hihi sötaste lilla hunden ever typ efter fikat gick jag hem igen och då kom mamma och hämtade mig och hon och jag gick en peomenad efter det lagade vi Marocko jag gjorde potatismos som blev jättegott hihi nu vet jag inte vad jag ska hitta på för nått hehe i kväll kommer iaf amanda o ska sova här för vi börjar sent o allt i morgon för vi har PRAO i morgon ska alla bara på bruket men alla andra dagar är vi på våra egna ställen och det ska ju bli så sjukt roligt hihi

Puss på er

Av linn andersson - 13 april 2013 18:16

Heej på er!!
I dag har jag varit på mb med syskonen o jag o Fanny har typ gått runt själva och kollat hehe köpte 2 lika dana linnen på Gina ett svart och ett vitt men har typ varit kär i dom jättelänge hehe vi träffade wilma och jane på ett café där oxå efter mb åkte vi till Ikea och shoppade lite för mitt presentkortet det blev fat plastblommor vas skålar 112 ljus bricka vad ljuslycktor osv och gardiner som inte är uppsatta än men så som de sitter på bilen med stolen ska dom hänga iaf när jag sorang runt dör och hittade små gulliga små saker jag ville ha så kommer en snygg kille och säger tjenare bruden och jag bah heej och han blinkar med ens lgat och hår hehe helt okeej faktist ,vi käka där oxå och nu är vi hemma och små tjejerna är klistrade framför sista i carly avsnittet och anton sover typ haha

Puss och kran på er

Presentation


heej
jag är en 15 årig tjej som alltid har älskat att sjunga och vill bli artist. I den här bloggen kan ni läsa om pyssel,bakning och recept mina galna saker jag gör på fritiden med mina bästa kompisar ,lite om min livs stil,skolan och glädjen till mus

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards