liinnandersson

Alla inlägg under april 2013

Av linn andersson - 12 april 2013 22:33

Heej på er!!
Ligger i soffan och chillar med Elin efter att ha målat hennes naglar i typ 1timne o 40 min men dom blev söta iaf och nu ska vi tjocka oss med chokladägg,sura nappar och fruxo typ favorit godiset som vi har gått o köpt på tempo i spöregn hehe fast vi var jätteblöta och gick o sjöng på massor med gamla låtar typ som Pippis sommar låt så var det några snygga killar i en bil som tutade och åkte typ förbi oss flera gånger när vi kom hem så typ tog vi av oss alla blöta kläder och hat typ pyjamas party hehe och så hat vi gjort egen glass det glömde jag nästan av vanilj visp daim och bit choklad fett gött lixom och nu ska vi sova i soffan haha och se på någon läskig Beck film eller mått kommer skita på mig typ
I skolan i dag har det varit helt okeej vi har typ sätt på film och på biologin och fysiken var vi bara 7 tjejer så det var ju nice hehe och så hade vi hemkunskap med vikarie typ kaos haha ägg kastning morot och ärt kastning osv men resultatet på tallriken blev iaf bra så om ni indrar vad det är för nått så är det panerad fisk potatis mos och morötter som jag o pontus har gjort så fick vi självklart gå ut med den där snuskiga soppåsen haha intressant förstår jag haha jao

Puss på er

Av linn andersson - 11 april 2013 19:15

Heej på er !!
Kom precis hem till pappa o sitter i soffan o typ ska äta mat
I dag har jag varit i skolan de hat väl varit sådär helt okeej efter skolan gick jag till farmor och fikade och sen till frissan o klippte mig och det blev jätte jätte kort men hon plattade de o så och gjorde en fläta och så är det as as lent men kort åh gråtet snart men aka de växer väl ut ska kke dra o sova hos Elin vi fårse om vi får o så

Puss på er

Av linn andersson - 10 april 2013 19:26

Heej på er!!
I dag har jag som alltid varit i skolan och det var mkt bättre än igår alla var mycket gladare och trevligare det som var dåligt var att amanda var sjuk men hoppas hon kommer i morgon hihi dagen har varit helt flumm vi har bara haft tråkiga lektioner ändå har det varit helt okeej och ingen brand
Efter skolan drog jag och Elin till smultrångården med mormor vi pratade PRAO och fikade på en as god kladdkaka med daim i mums mums hihi sen va jag o med Elin och nu gör jah ingenting hehe

Puss på er alla från lilla mig

Av linn andersson - 9 april 2013 20:39

Heej på er!!
Har precis tagit ett varmt o mysigt bad efter den här dagen med sura lärare och elever hoppas det blir roligare i morn efter skolan fick vi hem till Elin la oss i sängen och bara slappa den cyklade jag o amanda till Ica o köpte blåbär och vaniljsås Och Elin började göra pajdeg hehe de blev en fin blåbärspaj som jag aldrig hann smaka för kl 6 gick vi till konfan på föräldrarmöte om att vi ska åka till Estland med konfan vi får väl se om det blir kul men jag är så flygrädd så det finns inte börjar böla varje gång hehe och i sommar ska vi åka med familjen till Paris och Grekland också men det ska såklart bli kul förutom flygningen aja iaf så cyklade jah o mamma hem efter det och jag tig ett bad direkt efter att det har brunnit i skolan 2 dagen i rad eller ah utanför det blev med i na mordbrand på fröviskolan tur att alla överlevde iaf men vem vet man kke luktade rök för va ju inne i det klassrummet och sen då spreya någon nån snuskig killparfym utanför vårat klassrum brukar gilla doften av killparfym men den där lukta blää så ett bad med mitt älskade badskum som luktar rosenknopp och håret dränkt med silkesdroppar och hårinpacking + ny rakade ben åh känslan när dom är helt silkeslena och man ligger under en filt ...
Helt lovely jue

Puss på er

Av linn andersson - 9 april 2013 16:40

Heej på er!!
I dag har jag varit i skolan det var skit segt helt ärligt och alla va typ kaxiga man bah jaha men som tyr va har jag mina fina tjejer hihi
I går var jag hos farmor för hon fyllde år och vi åt tårta och hon fick ett kort av mig sen gjorde jag läxan och efter det gick jag o Elin ut på frövi och chillar lite hihi vi cykla tog bilder käka körsbärsklubbor osv hihi kom hem vid 9 tror jag sen var det sova och så cyklade jah med mathilda till skolan i morse hihi nu ligger jag i sängen hemma hos Elin och är med henne o amanda har nyss fikat och kl sex ska vi på föräldrarmöte med konfan

Puss på er kke skriver i kväll mä

Av linn andersson - 7 april 2013 21:08

Heej på er!!
Är supertrött eftersom jag säkert ligger flera timmar back i sömn och så äre skola i morn så kl 6 ringer den fina signalen på min telefon har typ jätteont i huvudet nice asså
Har nyss tagit ett bad gjort ett födelsedagskort till farmor för hon fyller år i morgon så vi ska dit efter skolan och målat naglarna hehe
Nu ska jag krypa ner under täcket och sova hehe

Godnatt på er sov så gott

Av linn andersson - 7 april 2013 16:57

Heej på er!!
Har inte hunnit blogga men här kommer en snabbrepris av helgen
I fredags kväll gick jag hem till wilma och sov hos henne vi hade inte varit på flera månader så de blev en sen kväll somnade runt 3 typ på morgonen gick jag hem städade lite på rummet osv sen drog jag till amanda och Elin kom också efter de åkte jag hem igen och då fick vi besök av familjen Gustavsson hehe det var jättelänge sen vi träffades också och kvällen blev lyckad vi har känt varandra hela livet lixom hehe vi körde ett spel som heter skattjakt det spelade vi alltid alltid när vi var små det är 2 lag vuxna mot barnen och man skrapar på kort och då ska man hitta dom sakerna som står det finns inne och ute kort o vi körde inne tex gem reklampenna hårspray osv och det lag som har hämtat alla saker först vinner när vi var små brukade vi alltid göra små uppträdanden oxå tex en teater om tv programmet Ullared ,dansa osv så jag Fanny Jennifer anton och Christofer dansade till händerna mot himlen sjukt lyckade kväll vi sminkade och fixade håret på varandra oxå och sminkningen har ju blivit bättre mot för typ 10 år sedan haha
I dag så har jag och mamma varit på mb och jag har fått en klänning till konfirmationen som jag är nöjd med och så köpte jag ett nytt puder på Gina oxå ni ligger jag i sängen och vilar för är ganska trött eftersom dem stannade till typ 2 igår så ligger nog back i sömn


"Gör inte om samma misstag i gen"
"Ge alla en andra chans "
Hur går det ihop?!
Puss och kran på er bejbs

.

Av linn andersson - 5 april 2013 16:33

Heej på er !!
I dag vaknade jag av att klockan ringde och jag gick upp klädde på mig och drog te mormor o morfar och åt våfflor till frukost hihi efter de drog anton och Fanny te lek o bus landet men jag stannade hemma för jag hade ingen lust att åka dit lixom så jag har städat med flit det var jättekul hehe har gjort om lite på rummet och på lite andra ställen i huset sen har jag dammsugit och klistrat in kort i mitt nyaste fotoalbum och kollat i de gamla jag va bara för cool när jag var liten hehe just de det har kommit snödroppar och blåsippor så nu är det verkligen vår på riktigt !
Nu ligger jag i sängen i har dendär trevliga känslan när man har ont i magen,ryggen och huvudet men det går nog över snart av den lilla tabletten hehe

Puss på er

Presentation


heej
jag är en 15 årig tjej som alltid har älskat att sjunga och vill bli artist. I den här bloggen kan ni läsa om pyssel,bakning och recept mina galna saker jag gör på fritiden med mina bästa kompisar ,lite om min livs stil,skolan och glädjen till mus

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards