liinnandersson

Alla inlägg den 9 januari 2013

Av linn andersson - 9 januari 2013 19:38

Heej på er !!
Gud vad skönt att må bra i gen blev så lycklig att jag dammsög hela övervåningen och mitt rum till och med under sängen !
I morgon blire skola i gen hihi längtar lite konstigt nog hm i dag jag jag typ bara sett på film försökt komma på mer till en låt och ah typ ätit sen tog jag ett långt bad för att fräcka upp mig lite i gen med massor av badskum dessvärre tog badsaltet slut :( ska göra nytt någon dag då ska jag skriva hur man gör om någon mer vill prova för jag tyckte de blev skitbra

Puss och kram happy girl

Av linn andersson - 9 januari 2013 09:01

Jahap då skulle man bli sjuk då
Urch nu vet jag iaf hur det känns att svimma typ tänker ligga kvar i sängen hela dagen känns det som men hoppas på att bli bättre skulle kunna ha engelskalektioner hela dagen och jag bara kunde få vara frisk funderar om Elin och jag kan ha blivit matförgiftade för blev sjuka samtidigt

Hoppas alla läsare mår bra iaf puss och kram men tyvärr inte bokstavligen för vill ju inte smitta ner er jue

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


heej
jag är en 15 årig tjej som alltid har älskat att sjunga och vill bli artist. I den här bloggen kan ni läsa om pyssel,bakning och recept mina galna saker jag gör på fritiden med mina bästa kompisar ,lite om min livs stil,skolan och glädjen till mus

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards