liinnandersson

Alla inlägg den 24 januari 2013

Av linn andersson - 24 januari 2013 20:01

Heej på er
Kan man hamna i en 15 års kris??
I morgon fyller jag 15 år jah är inte så taggad hehe skulle kunna vara 14 ett halvår till men aja hmm
Sitter i gjor på rosa världens bästa film haha när man gick i 6 an kke men aja har haft sånglektioner i dag och det var kul hehe eh sen gick jag hem och städade och sen bakade min tårta men den får ni se bild på i mörra

Puss och kram bejbs?

Av linn andersson - 24 januari 2013 06:52

Tjenare på er vaknade av mig själv halv 6 och kunde inte somna om så pluggade lite extra på svenskan thihihi
Nu ska jag gå upp o äta frukost samma goda spm i går så klart

I går var jag i skolan som alltid och sen gick jag o mina brudar på läxhjälpen och pluggade matte
Så fort jag kom hem skulle vi dra till farmor och farfar för att farfar fyllde år och jag ville ju träffa våra kusiner och wilma och Davids sötaste hund Ludde
Gud vad sööt han var asså jag ska skriva upp mig på hundvakt listan hihi
Jao så åt vi väl god mat pch tårtor
Spamat med bilder på Ludde i know

Puss på er njut av en härlig torsdag

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


heej
jag är en 15 årig tjej som alltid har älskat att sjunga och vill bli artist. I den här bloggen kan ni läsa om pyssel,bakning och recept mina galna saker jag gör på fritiden med mina bästa kompisar ,lite om min livs stil,skolan och glädjen till mus

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards