liinnandersson

Alla inlägg den 12 januari 2013

Av linn andersson - 12 januari 2013 13:58

Heej på er !!
I går så typ vare skola o vi hade våran första hemkunskap som gick super hihi vi skulle typ göra fruktsallad ah sen när jag kom hem så gjorde vi färsk pasta och kyckling grejs till och jag gjorde en liten söt sallad tänk bad fint man kan göra med vanliga grönsaker och lite fantasi hihi
Sen ganska sent på kvällen kom wilma wilma o Hampus o mötte mig så drog vi hem till dem och sen sov jag hos wilma hihi

Puss och kram

Av linn andersson - 12 januari 2013 13:58

Heej på er !!
I går så typ vare skola o vi hade våran första hemkunskap som gick super hihi vi skulle typ göra fruktsallad ah sen när jag kom hem så gjorde vi färsk pasta och kyckling grejs till och jag gjorde en liten söt sallad tänk bad fint man kan göra med vanliga grönsaker och lite fantasi hihi
Sen ganska sent på kvällen kom wilma wilma o Hampus o mötte mig så drog vi hem till dem och sen sov jag hos wilma hihi

Puss och kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


heej
jag är en 15 årig tjej som alltid har älskat att sjunga och vill bli artist. I den här bloggen kan ni läsa om pyssel,bakning och recept mina galna saker jag gör på fritiden med mina bästa kompisar ,lite om min livs stil,skolan och glädjen till mus

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards