liinnandersson

Alla inlägg under januari 2013

Av linn andersson - 18 januari 2013 20:37

Heej på er!!
I dag har jag varit o skolan som alltid och vi har typ haft biologi fysik idrott so mina hat ämnen men så hade vi hemkunskap oxå och det var ju kul såklart vi bakade bröd i dag o jag bakade med pontus typ de blev lite platta men goda hihi
Efter skolan drog jah till wilma o vi har typ käkat pizza glass osv åkt skridskor o så och blivit typ snömulad av tom aja

Nu sitter jag och äter godis och ska nog ta i hårinpacking i håret tills i morn eller nått
Puss och kram på er ?

Tjo

Av linn andersson - 17 januari 2013 20:14

Heej på er står ljust nu å ångrar att jag tog bort sminket för min tapeter är klar hihi nice blev det tack så sjukt mycket kommer inte kunna flytta in i rummet på ett tag men skitsamma hm i dag hare varit skola och ah de har väl varit helt okeej efter skolan va jag med amanda o Elin hos amanda typ och vi gjorde chokladbollar och hjärtan hade engelska läxförhör som gick bra och svenska som oxå gick bra hihi
Hmm hade mina första sånglektioner oxå och de kändes jättebra med nya läraren ah en helt okeej dag

Puss på er !!

Tjo

Av linn andersson - 17 januari 2013 20:14

Heej på er står ljust nu å ångrar att jag tog bort sminket för min tapeter är klar hihi nice blev det tack så sjukt mycket kommer inte kunna flytta in i rummet på ett tag men skitsamma hm i dag hare varit skola och ah de har väl varit helt okeej efter skolan va jag med amanda o Elin hos amanda typ och vi gjorde chokladbollar och hjärtan hade engelska läxförhör som gick bra och svenska som oxå gick bra hihi
Hmm hade mina första sånglektioner oxå och de kändes jättebra med nya läraren ah en helt okeej dag

Puss på er !!

Av linn andersson - 16 januari 2013 19:42

Heej på er i dag har jag varit i skolan som alltid hehe jag o Elin har varit på as bra humör men hål på döh när vi såg denhär uppgiften i franska boken mer biologi en franska va hahaha dör sen hade vi skit tråkigt på son men vi satt o mappar haha har pluggat som fan hemma på franskarevolutionen och med wilma vi är bästa på att plugga tsm haha hm få se nu vi hade dans på idrotten i gen och fick bugga och dansa vals haha vi va fett pro typ ah nu ska jag gå till mormor o morfar och sova där o se på Sveriges mäster kockar skönt de för är trött på Antons lilla koja som rum

Puss och kram på er

Av linn andersson - 15 januari 2013 19:00

Heej på er!!
I dag slutade vi skolan kl 11:20 och jag och amanda följde med Elin hem innan konfan hm sen typ åkte vi till pizzan och där va alla boysen från klassen typ haha sen åkte vi hem och åt låg och typ sov o spelade quizkampen med varandra sen bakade vi lite muffins med eget recept innehöll rivet äpple och kanel typ hmm sen var det konfan och vi skrev skulle skriva 5 livsregler typ vi jobbade med de 2 röda kärlekspärlorna i frälsarkrannsen så åt vi lite läppar och drack saft/julmust nu ligger jah och pluggar på so och svenska ord hmm:/

Kom i håg att alltid bry dig om dina vänner om du skulle ljuga så erkän det så fort som möjligt även om det går veckor månader och år är det aldrig försent att förlora någon som man bryr sig om får aldrig hända det för för ont
När jag får bilder som nedan skickade blir jag bara så sjukt glad så det finns inte klart man vill ha kille men vännerna är så viktiga och kom ihåg bli inte så kär att du väljer vännerna efter puss på er

Av linn andersson - 14 januari 2013 19:57

Heej på er!!

I dag har jag varit i skolan och det va ganska lugnt o skönt eftersom vi håller på och rustar mitt rum alla saker står typ i hallen och jag har gått gjort mig ett litet hem i Antons koja typ under trappan har röjt bland saker hela dagen och tagit en promenad med Elin och amanda som var trevligt iaf och så gjorde jag o mamma lite makaronpizza som va jättegott de behövdes haha ah ny ska jag nog ta mig en dusch kke

Puss på er

Av linn andersson - 13 januari 2013 20:55

Heej på er lite sent jag vet
I dag har jah iaf varit med amanda o Elin för de sov över hos mig och så har vi röjt ut allt allt i mitt rum omg det är bara min säng som står kvar hihi i morn börjar rusten sen har vi varit hos mormor o morfar o fikat o så mysigt hihi ljust de jag amanda Fanny anton o mamma grillade korv och pinnbröd i dag fast det var jättekalt

Puss på er

<3

Av linn andersson - 13 januari 2013 12:07

Heej på er !!
I går så typ va jag i Örebro och köpte nya tapeter till mitt rum och typ lite sminkbortagning och en bh sen tog vi en sväng till smultrångården och sen hem på kvällen gjorde vi lite tappas och då kom amanda o Elin till mig hihi och sov här mysigt nu håller amanda på o borstar tänderna och jag ligger kvar i sängen ska väl gå upp nu aja

Puss på er

Presentation


heej
jag är en 15 årig tjej som alltid har älskat att sjunga och vill bli artist. I den här bloggen kan ni läsa om pyssel,bakning och recept mina galna saker jag gör på fritiden med mina bästa kompisar ,lite om min livs stil,skolan och glädjen till mus

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards