liinnandersson

Alla inlägg den 10 mars 2013

Av linn andersson - 10 mars 2013 20:17

fina tjejer dansar  med till låtarna

   

  ny tröja från veromoda

 

 också ny tröja från veromoda 

 ny nh från hm   nagelkitt veromoda

 

 hehe kul på tåget..

 


mys med familjen efter att kommit hem



heej på er !!

bloggar från datorn i dag för att få med videoklipp hehe

har typ packat upp kläder duschat osv i dag sen jag kom hem och pratat med min lilla snutteune i telefon nu sitter vi och ser på så ska det låta och inte bingolotto!!!!!!!! 

iaf  i dag var vi med i expressen och så var tydligen jag o moa med en dag i na från modevisningen hahah börjar känna mig som en kändis snart hehe 


puss på er har inget mer o skriva           

ps en liten video på min stors kärlek anton ewald dööör
 

Av linn andersson - 10 mars 2013 14:17

Heej på er !!
Sitter ljust nu på tåget hem från en supertrevlig helg i sorstan Stockholm med mamma Petra amanda Fanny o Julia! Vi har åkt upp såhär i flera på när det är finalen och nu är vi asså på väg hem i dag har jah shoppat lite i Solnacentrum bilder kommer i kväll så har vi väl ätit lite hotellfrukost och så typ hehe sitter o lyssnar på bästa musiken här asså haha vad vore livet utan musiken loove it

Puss på er haregött

Presentation


heej
jag är en 15 årig tjej som alltid har älskat att sjunga och vill bli artist. I den här bloggen kan ni läsa om pyssel,bakning och recept mina galna saker jag gör på fritiden med mina bästa kompisar ,lite om min livs stil,skolan och glädjen till mus

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards