liinnandersson

Alla inlägg den 22 mars 2013

Av linn andersson - 22 mars 2013 22:34

Heej på er!!
I dag har jag varit i skolan som alltid vi har bakat bullar på hemkunskapen sen har vi typ haft andra tråkiga lektioner och tillslut idrott med några trevliga inslag hehe efter skolan hittade jag och och Elin värsta supet bästa PRAO platsen vi ska praoa på smultrångården hihi så kul vi firade med tårta och godis och i bilen va jag värsta stekaren med Annas Brillor hehe sen kom jag hem och nu ligger jag o myser med syrran i sängen o ser på den första skilda världar boxen så hade vi lika dana strumpor på oss hihi
Ligger o äter chips o dricker lime läsk och ser på skildavärldar med finnmedel i fejan fast har inte så många finnar längre

Puss och kram på er

Presentation


heej
jag är en 15 årig tjej som alltid har älskat att sjunga och vill bli artist. I den här bloggen kan ni läsa om pyssel,bakning och recept mina galna saker jag gör på fritiden med mina bästa kompisar ,lite om min livs stil,skolan och glädjen till mus

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards