liinnandersson

Alla inlägg den 24 mars 2013

Av linn andersson - 24 mars 2013 20:14

Heej på er !!
I dag har jag bara varit hemma och som andra skulle säga chillat men jag är inte en sån person som kan chilla helt ensam för jag blir bara rastlös så jag har typ gjort lite konstiga och normala saker som :
*Bakat amerikanska muffins med vitchoklad
*Badat 2 gånger
*skrivit om ett recept finare
* målat naglarna
*ätit 600g vindruvor
*sprungit runt på våran trädgård
* städat på mitt rum
* pluggat
*sjungit på barnlåtar
* lagat i Fannys rum och räknat leksaker
* krupit upp för trappan
* framkallat kort
*beställt en skildavärldar volym 9 box
*Sprungit runt runt i köket vardagsrummet Fannys rum osv
* försökt komma på en bra film att se
Osv osv osv
Nu ska jag nog äta lite glass med familjen hehe när anton kom hem v jag typ hyper o ville göra nått men han hade åkt skidor hela dagen o va helt slut
Puss på er hoppas för Guds skull att amanda å Elin mår bättre i morn båda är krassliga och själv har man redan haft feber och öroninflamation för 25 gången förra veckan

Puss på er igen

Av linn andersson - 24 mars 2013 11:06

Godmorgon !!
Nyss ätit frukost och såg att det tom var vår i dag !!
Igår var jag i stan med mamma o Fanny och shoppade lite nya byxor på veromoda,plattskydd på bellbox och en tubtop på Gina sen hittade jag ett par skor jag är döööööh kär i som jag tror jag ska köpa nästa gång jag kommer in så fina de är dom som är på bilden hehe sen provade vi lite fina kycklingklänningar på hm hehe på kvällen kom amanda och vi va typ till 11 och kollade på lite kortfilmer kollade när Fanny dansade osv...
Nu ska jag ut i det finfina vädret !!

Puss och kram på er

Av linn andersson - 24 mars 2013 11:06

Godmorgon !!
Nyss ätit frukost och såg att det tom var vår i dag !!
Igår var jag i stan med mamma o Fanny och shoppade lite nya byxor på veromoda,plattskydd på bellbox och en tubtop på Gina sen hittade jag ett par skor jag är döööööh kär i som jag tror jag ska köpa nästa gång jag kommer in så fina de är dom som är på bilden hehe sen provade vi lite fina kycklingklänningar på hm hehe på kvällen kom amanda och vi va typ till 11 och kollade på lite kortfilmer kollade när Fanny dansade osv...
Nu ska jag ut i det finfina vädret !!

Puss och kram på er

Presentation


heej
jag är en 15 årig tjej som alltid har älskat att sjunga och vill bli artist. I den här bloggen kan ni läsa om pyssel,bakning och recept mina galna saker jag gör på fritiden med mina bästa kompisar ,lite om min livs stil,skolan och glädjen till mus

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards