liinnandersson

Alla inlägg den 19 mars 2013

Av linn andersson - 19 mars 2013 19:02

Heej på er,sms:a/kik:a sjukt gärna !!
I dag har jag varit hemma hela dagen från skolan har haft feber bajs tråkigt det kom i går men hat typ inte längre tror jag som tur är iaf har typ legat o kollat på alla bilder i datorn från 5:an till i dag typ haha massor med videos oxå tex när amanda filmade i bussen på väg till lövåsen i 7:an och när jag o Elin åt sushi haha osv osv sen har jag kollat i mina fotoalbum som går enda från den dagen jag föddes till i höstas måste framkalla mer bilder nu hehe så har jag fixat lite här på bloggen gjort en ny header tex hehe tänkte öva lite engelska glosor men har inte gjort de än ska nog göra lite nu kke vi får väl se sen har jag väl typ kollat i hm katalogen hittade tom lite jag vill beställa och så har jag målat naglarna o provat mina ringar jag hade visst en hel del hehe
Receptet på den fina glassen är vaniljglass ,sirap,gultglitterströssel och en toffefee har käkat lite glass i dag de får man väl när man är sjuk nu väntar jag på att mormor och anton ska komma hem från Linde med en varsin sabway macka till mig och mammsen ska bli supergott för 2 sjuklingar

Puss på er !!

Presentation


heej
jag är en 15 årig tjej som alltid har älskat att sjunga och vill bli artist. I den här bloggen kan ni läsa om pyssel,bakning och recept mina galna saker jag gör på fritiden med mina bästa kompisar ,lite om min livs stil,skolan och glädjen till mus

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards