liinnandersson

Alla inlägg under mars 2013

Av linn andersson - 10 mars 2013 14:17

Heej på er !!
Sitter ljust nu på tåget hem från en supertrevlig helg i sorstan Stockholm med mamma Petra amanda Fanny o Julia! Vi har åkt upp såhär i flera på när det är finalen och nu är vi asså på väg hem i dag har jah shoppat lite i Solnacentrum bilder kommer i kväll så har vi väl ätit lite hotellfrukost och så typ hehe sitter o lyssnar på bästa musiken här asså haha vad vore livet utan musiken loove it

Puss på er haregött

Av linn andersson - 9 mars 2013 23:08

Heej på et ligger i sängen med brudarna och kollar på tv efter en underbar dag i storstaden !!
I morse fick vi kolla på anton han va bäst vi stog i autografkö 1timme och när de typ var 20pers före oss va han tvungen att gå de va lite surt men han fick iaf vårat brev efter de gick vi ut från hotellet /Solnacentrum och då blev vår frågade om vi ville vara med på Expressens webb tv och kke i tidningen och det var kul o bli intervjuad osv så fick vi anton postrar fett nice Fanny och Julia fick lite fin sminkning oxå sen drog vi in till stan stan och besökte 1D affären det var sista dagen i Sverige så vi hade tur sen gick vi lite på gallerian osv och kollade såklart på top shop och hollister där jag köpte en parfym och så fanns det massor med snygga kläder och killar där sen åkte vi hem gick lite på Solnacentrum då köpte jag en vit tubtop på Gina och sen så provade vi typ kläder hehe vi gick runt på Solnacentrum när alla affärer va stängda oxå fett kul hehe sen tog vi och åt lite schlager buffé och kollade på mello på hotellet våra mammor köpte drinkar och dom i som jobbade på hotellet kom och gav oss godispåsar fett besviken att inte anton van men aja snyft snyft snyft nu ligger vi domsalar på hotellrummet
Puss på er

Av linn andersson - 9 mars 2013 10:38

Heej på er !!
Sitter i sängen nyss duschat och funderar på vilka kläder jag ska ha på mig samtidigt som jag bläddrar o mello tidningen och äter maraboukolor vi fick igår först gick jag till skolan hade hemkunskap vi gjorde pizzor sen några lektioner till sen hem ta tåget till Stockholm med dom taggade brudarna girlpower!
På tåget var det asroligt vi lysande på musik Fanny o Julia satte sig vid handbagaget hahaha sen när vi kom fram till hotellet bytte vi om och gick ut i köpcentret och såg johio sjunga typ sen gick vi på melodifestivalen genrepet anton Ewald rörde våra händer vi satt längs catwalken i kväll kke ni ser oss sitta där när Louise går in för de var det tvungna att spela in i går så håll ögonen öppna hihi omg anton och Ulrik så bäst har nyss käkat hotell frukost oxå underbar start på dagen

Puss på er

Av linn andersson - 7 mars 2013 21:26

Heej på er!!
I dag har jag varit i skolan och de va väl sådär helt okej amanda fixade mitt hår i en liten bulle och sen så va vi kvar och bar instrument och så har vi genrep åkte hem åt bytte om sminka sig lite mer och drog tbx till skolan och sjöng på modevisningen i matsalen det var jättekul och kommer göras om på dom nya 7:ordnas föräldrarmöte mormor farmor mina kusiners mamma Moa och malva och några fler kända ansikten fanns i publiken och vi fick mycket applåder och beröm så det var jättekul så fick vi 100:- och en varsin ros jättetrevligt var det hihi nu när jah kom hem har jag ätit lite mini pizzor och måste plugga som en galning på alla läxor hade övat skit mycket på biologiläxan om preventivmedel inte precis lätt o komma i håg allt och så är det de läxförhöret jag inte hinner vara med på i morgon men men aja ska plugga nu natti på et puss puss

Av linn andersson - 6 mars 2013 20:42

Heej på er!!
Vet inte varför jag bloggar för har inte tid för det men aja i dag har jag vart med amanda gripström och vi har gjort en Ulrik och en anton skylt anton är typ för snygg jue det tog typ 2,5timnat och sen så glodde jah ett avsnitt av skilda världar och de va ju bra som alltid sen dammsuga ,äta mat,lyssna på låtarna vi ska sjunga på modevisningen ,välja kläder till i morgon kväll ,till skolan ,ta bort smink,hänga in kläder i garderoben säkert nått mer oxå duscha får bli i morgon bitti så blir krullig i morgon

Puss på er

Av linn andersson - 6 mars 2013 20:41

Heej på er!!
Vet inte varför jag bloggar för har inte tid för det men aja i dag har jag vart med amanda gripström och vi har gjort en Ulrik och en anton skylt anton är typ för snygg jue det tog typ 2,5timnat och sen så glodde jah ett avsnitt av skilda världar och de va ju bra som alltid sen dammsuga ,äta mat,lyssna på låtarna vi ska sjunga på modevisningen ,välja kläder till i morgon kväll ,till skolan ,ta bort smink,hänga in kläder i garderoben säkert nått mer oxå duscha får bli i morgon bitti så blir krullig i morgon

Puss på er

Av linn andersson - 5 mars 2013 19:56

Heej på er!!
I dag har jag varit i skolan och det var väl sådär men de 2 sista lektionerna hade vi musik och yeeh loove music so mutch haha sen har man väl försökt att plugga lite franska hehe
Efter det var det konfan och vi fick skriva. Ett hemligt brev vilka som betyder mkt för oss och vilka vi gillar osv skulle vi skriva upp på ett brev och så får vi inte läsa de förns om 10 år ah när jag kom hem ville mamma att jag skulle öva på gångertabellerna med några tärningar typ men så blev jag glad när jag hittade lite pepparkakor hehehe
Nu sitter jag o myser och set på tv ska snart plugga
Puss på er alla

Av linn andersson - 4 mars 2013 20:25

Heej på er !!
I dag äre måndag och det har såklart varit skola som jag har fått klara mig igenom vi fick typ nya platser de var väl de annars har det varit en skit dag där vissa i klassen är underbara och vissa inte går inte in på detaljer men man kan ju inte älska alla jue
Jag har haft ont i magen och huvudet och sista lektionen hade vi vikarie man bah jippi men efter skolan fick jag o Elin hem till mig och vi gjorde värsta fikat med toast i voffeljärn det kom Veronica på förut och det blir fett gott !!
Sen låg vi typ i min säng och kollade på film det var jättesköntcatt ta set lugnt efter de glodde jag på skilda världar åt mat och tog mig en lång dusch det var så skönt och har inte lika ont längre men råkade såklart göra 3raksår men då har man en snäll syster som plåstrar om mig med hellokitty plåster och så luktar Nina ben vanilj efter den mjukgörande krämen sitter och kollar på familjen annorlunda med familjen bästa programmet som alla kan kolla på
Puss på er

Presentation


heej
jag är en 15 årig tjej som alltid har älskat att sjunga och vill bli artist. I den här bloggen kan ni läsa om pyssel,bakning och recept mina galna saker jag gör på fritiden med mina bästa kompisar ,lite om min livs stil,skolan och glädjen till mus

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards