liinnandersson

Alla inlägg under mars 2013

Av linn andersson - 15 mars 2013 22:39

Heej på er!!
Ligger på golvet i mitt rum med Elin och vi typ mappar oss haha har så fett kul i dag har man först kommit till skolan till kvart i 10 för vi hade håltimme på hemkunskapen sen hade vi tydligen håltimme på fysiken med sen hade hi typ so prov biologiprov och idrott när jag fick ha Antons mjukisbrallor på mig eftersom vi va ute och jag inte har några fett pinsamt är såå ful i mjukisbyxor jue vi träffade några söta ankor på vägen haha och så har vi hunnit med 2 brandlarm oxå fett kul noot liv att sätta på det på lunchrasten dessutom efter skolan drog vi hem till Elin sen till mig och typ åkte till Ica o köpte frukt och choklad ägg som vi har ätit och gjort chokladdoppade jordgubbar och typ granatäpple dryck på väg hem från affären åkte vi lite fort till wilma o hälsade på Ludde som gav mig massor med pussar och Elin oxå så fick vi träffa Jonas nya bruud hihi och nu ligger vi o flummar lite på golvet haha

Puss på er!!

Av linn andersson - 14 mars 2013 20:32

Heej på er!!
Måste skriva fort nu för ligger i sängen i pluggar har massor med läxor o prov till i morgon i dag har jag iaf varit med Elin och amanda så kul att Elin va frisk i dag amanda fick alla sina 40 kindermaxi med små budskap på haha hon blev fett nöjd iaf nu har jag legat i sängen 1 och en halv timme och skrivit 2,5 sidor diktanalys nu blire biologi ,fysik och so i första hand här och så måste jag hinna skriva lite dagbok oxå har påskpyntat lite på mitt rum är inte så mkt för påskpyntat men mina små kycklingar jag har gjort själv är bara för söta hihi

Puss på er övning ger färdighet !!

Av linn andersson - 13 mars 2013 19:45

Heej på er!!
Sitter i sängen och äter soppa efter en inte så rolig dag men det är tur att jag har underbara vänner i skolan har det inte varit bra och efter skolan har vi haft as tråkigt på konfan och stått i tjosken med ett leende på läpparna och serverat kalvdans och glass kul asså men efter att kolla på lite skildavärldar och se andra som har mkt värre problem blir man på bättre humör och så kommer Elin till skolan i morn då blir våran trio hel hihi
Så har man snackat lite i telefon med kompisar då blir man ju alltid på bra humör omg så kan man ju 4ever alone sitte och glo på anton Ewald ursnygg är han iaf

Puss och kran på er hoppas dagen blir bättre i morgon

Av linn andersson - 12 mars 2013 21:00

Heej på er!!
I dag gick jag upp halv 7 fast vi var lediga för vi skulle åka tull Romme alpin med mormor och morfar vi hade jättekul jag glömde mina överdragsbrallor hemma så jag fick låna mormors som var jättemycket förstora men de gjorde inte så mkt haha jag o anton åkte själva helatiden och morfar och Fanny åkte mormor var fika ansvarig hihi vi åkte mellan 10 och 4 när backen stängde jättemysigt var det när jag kom hem tog jag ett bad och rakade benen så nu är dim jättelena ligger och kollar på skilda världar och ska kolla lite på engelskan kke göra den vi får väl se kommer somna sent för sov i bilen hem

Puss på er !!

Av linn andersson - 11 mars 2013 20:09

Heej på er !!
Ligger i sängen och typ tarbort mina naglar med nått jättestarkt lim sin gör as ont i mina sår runt men aja ska åka slalom i morn så kan lixom inte ha naglarna då ! I dag har jag typ varit med wilma efter skolan och vi lyssnade typ på anton Ewald ,snackade ,körde armbrytning osv så snackade vi en hel del för att vi har inre sätts på länge knappt att älton kände igen mig tror jag :0
Nu har jag fett tråkigt tror jag ska typ glo på skildavärldar käka vindruvor osv ingen att vara med ikväll fett kul noot om ni har lust kan ni sms a ,kika eller skriva frågor så vore jag sjukt glad svarar på allt

Fick precis veta att Elin kke ska flytta till ett as gint hus på min gata hoppas som faaan puss

Puuuussss

Av linn andersson - 11 mars 2013 20:01

Heej på er !!
Ligger i sängen och typ tarbort mina naglar med nått jättestarkt lim sin gör as ont i mina sår runt men aja ska åka slalom i morn så kan lixom inte ha naglarna då ! I dag har jag typ varit med wilma efter skolan och vi lyssnade typ på anton Ewald ,snackade ,körde armbrytning osv så snackade vi en hel del för att vi har inre sätts på länge knappt att älton kände igen mig tror jag :0
Nu har jag fett tråkigt tror jag ska typ glo på skildavärldar käka vindruvor osv ingen att vara med ikväll fett kul noot om ni har lust kan ni sms a ,kika eller skriva frågor så vore jag sjukt glad svarar på allt

Puuuussss

Av linn andersson - 11 mars 2013 19:57

Heej på er !!
Ligger i sängen och typ tarbort mina naglar med nått jättestarkt lim sin gör as ont i mina sår runt men aja ska åka slalom i morn så kan lixom inte ha naglarna då ! I dag har jag typ varit med wilma efter skolan och vi lyssnade typ på anton Ewald ,snackade ,körde armbrytning osv så snackade vi en hel del för att vi har inre sätts på länge knappt att älton kände igen mig tror jag :0
Nu har jag fett tråkigt tror jag ska typ glo på skildavärldar käka vindruvor osv ingen att vara med ikväll fett kul noot om ni har lust kan ni sms a ,kika eller skriva frågor så vore jag sjukt glad svarar på allt

Puuuussss

Av linn andersson - 10 mars 2013 20:17

fina tjejer dansar  med till låtarna

   

  ny tröja från veromoda

 

 också ny tröja från veromoda 

 ny nh från hm   nagelkitt veromoda

 

 hehe kul på tåget..

 


mys med familjen efter att kommit hem



heej på er !!

bloggar från datorn i dag för att få med videoklipp hehe

har typ packat upp kläder duschat osv i dag sen jag kom hem och pratat med min lilla snutteune i telefon nu sitter vi och ser på så ska det låta och inte bingolotto!!!!!!!! 

iaf  i dag var vi med i expressen och så var tydligen jag o moa med en dag i na från modevisningen hahah börjar känna mig som en kändis snart hehe 


puss på er har inget mer o skriva           

ps en liten video på min stors kärlek anton ewald dööör
 

Presentation


heej
jag är en 15 årig tjej som alltid har älskat att sjunga och vill bli artist. I den här bloggen kan ni läsa om pyssel,bakning och recept mina galna saker jag gör på fritiden med mina bästa kompisar ,lite om min livs stil,skolan och glädjen till mus

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards